    From: "fotech" <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao SA - załamanie - bramki antyterrorystyczne
    Date: Tue, 18 Jun 2002 07:13:36 GMT

    > Dawno nie byłem w moim "marmurku", ale widzę, że bankierzy intensywnie
    myślą za
    > te pieniądze, które im (m. in.) wypłacam co miesiąc. W moim zapyziałym,
    > prowincjonalnym oddziale zainstalowano obrotową kabinę anty-weapon jako
    jedyne
    > wejście :))). No, nie myślałem że można wynaleźć coś równie pomysłowego do
    > zniechęcenia klientów - wysokie opłaty za prowadzenie kont, wysokie
    odsetki od
    > kredytów, niskie od lokat - to wszystko mało. Teraz po prostu nie da się
> [...]

    Hmm, w Rosji w każdym większym biurowcu, bynajmniej nie bankowym, portierzy
    sa ubrani w gustowne kamizelki z kevlaru, dostep do wejscia, windy i
    poszczególnych pokoi na karty, wydawane w portierni. Przejscie przez bramke
    jak na lotnisku z przeswietlaniem teczek.
    I nikogo to nie dziwi, a czuja się bezpiecznie. Słowo "konkurencja" ma tam
    inne nieco znaczenie:)

    Wojtek