  • Data: 2004-05-09 22:25:41
    Temat: Re: Pekao SA okradł byłych studentów
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa wrote:

    > W uproszczeniu taki wlasnie jest efekt - bank wie ile ma pieniedzy
    > na jaki czas itd (podobnie jak z naleznosciami), i pomijajac rozmaite
    > rezerwy nadwyzke pozycza natychmiast np. innym bankom.
    >
    > Bank sie pomylil -> ma do dyspozycji wieksza nadwyzke -> wiecej pozycza.

    Czyli główna działalność bamku skupia się na tym jak tu złupić klienta,
    żeby się nie zorientował.

    > Ide do banku, mowie "chce wyzerowac konto", bank twierdzi ze saldo
    > jest mniejsze niz jest.
    > Masz problemy z widzeniem?

    Ty masz problem z czytaniem ze zrozumieniem.
    Skoro okazuje się, że bank się pomylił i nie mogłeś zadysponować
    pieniedzmi a taki sposób w jaki chciałeś to zażądaj od banku pokrycia
    przez ciebie poniesionych strat.

    > Wlasnie.
    Zażądaj od Inteliog odsetek ustawowych za niemożliwośc korzytania z
    pieniedzy w godzinych 24.00 - 1.00 w nocy, a od innych oddziałów w
    godzinach kiedy jest zamknięte.
    Wszak pozbawiają cię kasy w tych godzinach.