  • Data: 2004-05-10 21:08:03
    Temat: Re: Pekao SA okradł byłych studentów
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    poilkj <u...@d...invalid> writes:

    > Czyli główna działalność bamku skupia się na tym jak tu złupić
    > klienta, żeby się nie zorientował.

    Facet, skoncz z takimi tekstami, bo jedyne co one moga u mnie spowodowac
    to smiech, ew. wspolczucie.

    > Ty masz problem z czytaniem ze zrozumieniem.

    Nie wydaje mi sie, ale oczywiscie mozesz sprobowac pokazac w ktorym
    miejscu. Bo z pewnoscia nie tu:

    > Skoro okazuje się, że bank się pomylił i nie mogłeś zadysponować
    > pieniedzmi a taki sposób w jaki chciałeś to zażądaj od banku pokrycia
    > przez ciebie poniesionych strat.

    Czy w koncu zrozumiesz, ze wlasnie od tego sluza odsetki ustawowe?

    > Zażądaj od Inteliog odsetek ustawowych za niemożliwośc korzytania z
    > pieniedzy w godzinych 24.00 - 1.00 w nocy, a od innych oddziałów w
    > godzinach kiedy jest zamknięte.
    > Wszak pozbawiają cię kasy w tych godzinach.

    Nie, w szczegolnosci nie twierdza ze mam mniej srodkow na koncie
    niz jest w rzeczywistosci, oraz np. pozwalaja na dysponowanie
    tymi srodkami przy uzyciu kart, a dodatkowo jest to dzialanie
    ustalone w umowach zawartych przez klientow.

    Jesli masz dalsze watpliwosci, to byc moze ktos inny bedzie w stanie
    je rozwiac - ja pasuje.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH