  • Data: 2004-05-09 18:02:07
    Temat: Re: Pekao SA okradł byłych studentów
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    poilkj <u...@d...invalid> writes:

    > Czy mam rozumieć, że jak bank się pomyli to natychmiast te pieniądze
    > pożycza innemu klientowi, żeby na nich zarobić?

    W uproszczeniu taki wlasnie jest efekt - bank wie ile ma pieniedzy
    na jaki czas itd (podobnie jak z naleznosciami), i pomijajac rozmaite
    rezerwy nadwyzke pozycza natychmiast np. innym bankom.

    Bank sie pomylil -> ma do dyspozycji wieksza nadwyzke -> wiecej pozycza.

    > Gdzie ty w tym przypadku widzisz jakieś niezapłacone należności.
    > Wyjaśnij mi czego bank ci nie zapłacił w przypadku popełnienia przez
    > niego pomyłki a następnie zwrocie tych pieniędzy wstecz z datą
    > popelnienia pomyłki.

    Ide do banku, mowie "chce wyzerowac konto", bank twierdzi ze saldo
    jest mniejsze niz jest.
    Masz problemy z widzeniem?

    > I za czasowe pozbawienie klienta kasy należą ci się odsetki a nie
    > odszkodowanie. Tak ?

    Wlasnie.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH