  • 11. Data: 2002-07-09 20:49:56
    Temat: Re: Pekao S.A. za dużo klientów ma...
    Od: "JackT" <j...@p...REMOVE.sos.com.pl>

    Użytkownik "Veteran " <v...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:agf6c6$hsf$1@news.gazeta.pl...

    > do ... przyzwyczajenia. Założyli kiedyś tam konto w banku w którym
    traktuje
    > się ich jak natrętów i zamiast z tego banku uciekać pokornie poddają się
    > traktowaniu przez pracowników w taki sposób. Ludzie, do diaska. W tym
    kraju
    > są inne banki, nie tylko Pekao SA. Naprawde nie musicie tam kasy trzymać i

    Potwierdzam...
    Załozyłem konto w Pekaosie laaata temu, jak komuna pozwoliła wpłacac do
    banku dolce kupione o cinkciarza. Potem, jak nastały mbanki i inne,
    zorientowałem się, że mam 13 rachunków bankowych i Pekaosa jest najdroższym
    i najmniej używanym. Przez parę miesięcy trzymały mnie tam najtańsze wypłaty
    bankomatowe z Maestra zagranicą. Ale wobec używania VC ich znaczenie
    zbladło - no i zamknąłem... Z VQF też zrezygnowałem, jak dźwigneli w tym
    roku opłatę roczną...
    A zachowanie akcji PEO nie ma nic wspólnego z wartością usług tego banku...

    --

    Dziekuje. Pozdrawiam. < < < JackT > > >
    ... "bo wicie, jest taki trynd..."

  • 12. Data: 2002-07-09 21:25:25
    Od: "alex" <p...@p...fm_wytnij_to>

    > przechodze do mbanku
    Heh, ja już to dawno zrobilem. Ale lepiej późno , niż wcale.

  • 13. Data: 2002-07-10 12:13:31
    Od: "MS" <m...@W...pl>

> [...]
    > są inne banki, nie tylko Pekao SA. Naprawde nie musicie tam kasy trzymać i
    > cierpieć w oddziale jak w sklepie mięsnym za komuny. ../

    he he co ty im tlumaczysz duzo osob nie zna roznicy pomiedzy PKO (pisanym
    PEKAO) a PKO (pisanym PKO)

    :))) wiec moze mysla ze nie o ich banku mowa

    M.

  • 14. Data: 2002-07-10 12:17:54
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 10, 2002 at 02:13:31PM +0200, MS wrote:

    > he he co ty im tlumaczysz duzo osob nie zna roznicy pomiedzy PKO (pisanym
    > PEKAO)

    Bo _nie_ma_ banku pko pisanego pekao. Jest albo jeden albo drugi.

    Dla ulatwienia zagadka - jest (byl) bank pbk i firma pebeka. Pierwsza
    to byl bank, druga to bylo przedsiebiorstwo budwy kopaln (czegos
    szukali w warszawie, chyba jakiego metra). Prawda ze to prawie zadna
    roznica? Ci od kopaln tez sa pbk tylko pisani pebeka ...

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-07-10 12:34:22
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    > Bo _nie_ma_ banku pko pisanego pekao. Jest albo jeden albo drugi.

    Blad jest PKO BP SA i Bank Pekao SA (pisane pekao) :-)) wiec da sie je
    odroznic po nazwie :-)

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 16. Data: 2002-07-10 12:53:22
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > "Veteran " <v...@N...poczta.gazeta.pl> wrote ...
    > tylko
    > >

    > obsluga tragiczna a oferta zalosna. jesli ktos chce konto w Pekao SA
    > zakladac to sam sobie winien i nie ma co takiego glupka zalowac. w normalnym
    > kraju Pekao SA by splajtowalo i zostalo przejete przez konkurencje...
    Sam jestes glupkiem. Wogóle na tym forum to same mądrale siedzą...
    co tylko ludzi przed złymi krokami ostrzegają.
    Nie potrafisz spojrzeć obiektywnie? Nie załapujesz, że otworzenie konta to nie
    prosta czynność i kobieta miała się prawo 'zdenerwować' jak jej 5 minut przed
    końcem pracy przyszedł gość z taką sprawą..
    Janek

  • 17. Data: 2002-07-10 12:55:41
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 10, 2002 at 02:34:22PM +0200, Przemek Wrzesinski wrote:

    > Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    > >
    > Blad jest PKO BP SA i Bank Pekao SA (pisane pekao) :-)) wiec da sie je
    > odroznic po nazwie :-)

    Ale przeciez to nie jest to co ten ktos (moze nawet ty) napisales
    wczesniej!!!

    Napisales ze jest pko (pisane pko) i jest pko (pisane pekao)!

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-07-10 12:57:32
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 10, 2002 at 02:53:22PM +0200, j...@p...onet.pl wrote:

    > Sam jestes glupkiem. Wogóle na tym forum to same mądrale siedzą...
    > co tylko ludzi przed złymi krokami ostrzegają.

    A maja ostrzegac przed dobrymi?

    > Nie potrafisz spojrzeć obiektywnie? Nie załapujesz, że otworzenie konta to nie
    > prosta czynność i kobieta miała się prawo 'zdenerwować' jak jej 5 minut przed
    > końcem pracy przyszedł gość z taką sprawą..

    Biedactwo. Moze jej jeszcze nikt nie powiedzial ze w polsce nie ma
    obowiazku pracy?

    --

    --w

  • 19. Data: 2002-07-10 13:33:51
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...

    > Sam jestes glupkiem. Wogóle na tym forum to same mądrale siedzą...
    > co tylko ludzi przed złymi krokami ostrzegają.

    Chwalić sytuacje, że coś działa tak, jak powinno? "Słuchajcie,
    poszedłem do banku, chciałem założyć konto, a oni się zgodzili!
    No po prostu rewelacja!"...

    > Nie potrafisz spojrzeć obiektywnie? Nie załapujesz, że otworzenie konta to nie
    > prosta czynność i kobieta miała się prawo 'zdenerwować' jak jej 5 minut przed
    > końcem pracy przyszedł gość z taką sprawą..

    Miała prawo, ale w firmie dbającej o swój wizerunek nie miała
    prawa tego pokazać. Przecież można tak: oddział otwarty do godziny x,
    tzn. ostatni klient _wchodzi_ o godzinie x, a pracownicy zostają
    w pracy, aż go obsłużą. W przypadku, gdyby obsługa zanosiła się na
    długą puszcza się klientowi tekst: "Bardzo nam przykro, ale dziś nie
    ma już formularza/dokumentów/koleżanki odpowiedzialnej (niepotrzebne
    skreślić) i w związku z tym i tak musiałby Pan przyjść jeszce raz jutro,
    żeby dokończyć procedurę... To może nie zaczynajmy?". Zawsze lepsze niż:
    "nie mógł Pan przyjść wcześniej, my do 18:00 pracujemy". W takich
    sytuacjach ciśnie mi się na usta odpowiedź: "G... mnie to obchodzi!".

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 20. Data: 2002-07-10 13:35:25
    Temat: [OT]Re: Pekao S.A. za dużoklientów ma...
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@p...gazeta.pl>

    > Ale przeciez to nie jest to co ten ktos (moze nawet ty) napisales
    > wczesniej!!!
    >
    > Napisales ze jest pko (pisane pko) i jest pko (pisane pekao)!
    a to juz nie ja :-)

    Przemek