    From: "JackT" <j...@p...REMOVE.sos.com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao S.A. za dużo klientów ma...
    Date: Tue, 9 Jul 2002 22:49:56 +0200

    Użytkownik "Veteran " <v...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:agf6c6$hsf$1@news.gazeta.pl...

    > do ... przyzwyczajenia. Założyli kiedyś tam konto w banku w którym
    traktuje
    > się ich jak natrętów i zamiast z tego banku uciekać pokornie poddają się
    > traktowaniu przez pracowników w taki sposób. Ludzie, do diaska. W tym
    kraju
    > są inne banki, nie tylko Pekao SA. Naprawde nie musicie tam kasy trzymać i

    Potwierdzam...
    Załozyłem konto w Pekaosie laaata temu, jak komuna pozwoliła wpłacac do
    banku dolce kupione o cinkciarza. Potem, jak nastały mbanki i inne,
    zorientowałem się, że mam 13 rachunków bankowych i Pekaosa jest najdroższym
    i najmniej używanym. Przez parę miesięcy trzymały mnie tam najtańsze wypłaty
    bankomatowe z Maestra zagranicą. Ale wobec używania VC ich znaczenie
    zbladło - no i zamknąłem... Z VQF też zrezygnowałem, jak dźwigneli w tym
    roku opłatę roczną...
    A zachowanie akcji PEO nie ma nic wspólnego z wartością usług tego banku...

    --

    Dziekuje. Pozdrawiam. < < < JackT > > >
    ... "bo wicie, jest taki trynd..."