    From: "AUran" <a...@s...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao S.A. za dużo klientów ma...
    Date: Tue, 9 Jul 2002 21:29:52 +0200

    > druga sprawa w ww banku - zmienialem konto z eurokonto student na zwykle
    > eurokonto i po roku okazalo sie ze moje poprzednie konto dalej istnieje a
    > dodatkowo naliczali mi skur****yny oplaty za jego prowadzenie , szkoda
    gadac
    -----
    W PKO B.P. sytuacja nie przedstawia sie niestety lepiej. W zeszlym roku
    skradziono
    mi dowod, zlodzieje otworzyli sobie na podstawie mojego dowodu konto w
    tymze
    banku (debile swoja droga, ciekawe na co liczyli), po otrzymaniu pierwszego
    wyciagu, od razu
    zadzwonilem, ze konta nie zakladealem, ze skaradzion dowod itp, itd,
    panienka powiedziala,
    ze w tej chwili zastrzega konto. Na drugi dzien stawilem sie w oddziale z
    pisemnym
    oswiadczeniem, w ktorym potwierdzilem co zaszlo. Przyjeli, potwierdzili na
    kopii przyjecie.
    I teraz najlepsze. Pieczatka na kopii, nosi date listopad 2001, dzis mamy
    lipiec, wczoraj
    dostalem kolejny wyciag w ktorym widnieje potracenie, za prowadzenie konta
    (zlodzieje-kretyni,
    przy otwieraniu wplacili 900 i wyplacili 880, zostal 20). Uparlem sie i
    postanowilem, ze nie pojde
    drugi raz do tego banku, ciekawi mnie tylko co zrobia jak kwota (zostalo
    jeszcze 2.16 zl) na rachunku
    bedzie mniejsza niz wymagane przez nich oplaty za prowadzenie.
    Pozdrawiam
    AUran