eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao S.A. za dużo klientów ma... › Re: Pekao S.A. za dużo klientów ma...
  • Data: 2002-07-10 13:33:51
    Temat: Re: Pekao S.A. za dużo klientów ma...
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
    > >
    > > "Veteran " <v...@N...poczta.gazeta.pl> wrote ...
    > > > potrafią do 18:00 obsłużyć klientów, bo się ślimaczą? Ten bank jedzie
    > > tylko
    > > > na tym, że oddziałow ma dużo i bankomatów trochę. Obsługa tragiczna.
    > > >
    > >
    > > obsluga tragiczna a oferta zalosna. jesli ktos chce konto w Pekao SA
    > > zakladac to sam sobie winien i nie ma co takiego glupka zalowac. w normalnym
    > > kraju Pekao SA by splajtowalo i zostalo przejete przez konkurencje...
    > Sam jestes glupkiem. Wogóle na tym forum to same mądrale siedzą...
    > co tylko ludzi przed złymi krokami ostrzegają.

    Chwalić sytuacje, że coś działa tak, jak powinno? "Słuchajcie,
    poszedłem do banku, chciałem założyć konto, a oni się zgodzili!
    No po prostu rewelacja!"...

    > Nie potrafisz spojrzeć obiektywnie? Nie załapujesz, że otworzenie konta to nie
    > prosta czynność i kobieta miała się prawo 'zdenerwować' jak jej 5 minut przed
    > końcem pracy przyszedł gość z taką sprawą..

    Miała prawo, ale w firmie dbającej o swój wizerunek nie miała
    prawa tego pokazać. Przecież można tak: oddział otwarty do godziny x,
    tzn. ostatni klient _wchodzi_ o godzinie x, a pracownicy zostają
    w pracy, aż go obsłużą. W przypadku, gdyby obsługa zanosiła się na
    długą puszcza się klientowi tekst: "Bardzo nam przykro, ale dziś nie
    ma już formularza/dokumentów/koleżanki odpowiedzialnej (niepotrzebne
    skreślić) i w związku z tym i tak musiałby Pan przyjść jeszce raz jutro,
    żeby dokończyć procedurę... To może nie zaczynajmy?". Zawsze lepsze niż:
    "nie mógł Pan przyjść wcześniej, my do 18:00 pracujemy". W takich
    sytuacjach ciśnie mi się na usta odpowiedź: "G... mnie to obchodzi!".

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1