eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao - 2 wpadka › Re: Pekao - 2 wpadka
  • Data: 2002-07-04 13:57:21
    Temat: Re: Pekao - 2 wpadka
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik KK <k...@c...pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ag1j9v$ujn$...@a...dialog.net.pl...
    >
    > Użytkownik "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    > news:ag1ha7$f8m$1@news.polbox.pl...
    > > Użytkownik KK <k...@c...pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:ag1gqh$muu$...@a...dialog.net.pl...
    > > [...]
    > > > > Następnym razem pomylą adres korespondencyjny i wyślą komuś
    > > > > moją kartę... A widać, czym to się może kończyć.
    > > > >
    > > >
    > > > Tak właśnie wysłali moją.
    > > > Właściciel wziął i odniósł do Banku.
    > >
    > > Mogę trafić na nieuczciwego... A po za tym - dlaczgo tolerować burdel
    > > w ponoć poważnej instytucji, która obraca sporą forsą?
    > >
    > Najlepiej rozstrzelać. Będzie spokój. Nigdy nie musiałeś nikogo przepraszać
    > za własną pomyłkę?

    Nie raz. Ale dlaczego nie zwrócić im uwagę na bałagan, który - jak
    widać z przykładów - jest permanentny? Wiem - duża firma, to minimalne
    błędy dają sporo pomyłek. Faktycznie przegiąłem w pierwszej propozycji
    natychmiastowego zgłaszania. Ale dlaczegoby nie poinformować, że takie
    praktyki są łamaniem przepisów i jeśli sprawa się nie poprawi, to zgłosić
    gdzie trzeba. Przecież GIODO co najwyżej pogrozi im palcem, a o to
    w zasadzie chodzi.

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1