eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao - 2 wpadka › Re: Pekao - 2 wpadka
  • Data: 2002-07-04 16:30:14
    Temat: Re: Pekao - 2 wpadka
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ag1kct$i66$1@news.polbox.pl...

    >
    > Nie raz. Ale dlaczego nie zwrócić im uwagę na bałagan, który - jak
    > widać z przykładów - jest permanentny? Wiem - duża firma, to minimalne
    > błędy dają sporo pomyłek. Faktycznie przegiąłem w pierwszej propozycji
    > natychmiastowego zgłaszania. Ale dlaczegoby nie poinformować, że takie
    > praktyki są łamaniem przepisów i jeśli sprawa się nie poprawi, to zgłosić
    > gdzie trzeba. Przecież GIODO co najwyżej pogrozi im palcem, a o to
    > w zasadzie chodzi.
    >

    Ja staram się załatwiać sprawy polubownie. i naprawdę to funkcjonuje.
    W wielu przypadkach wystarczy telefon, miłe słowo na początek i konkretne
    wyjasnienie sprawy co się chce.
    Jak się zaczyna od wrzasków, to później naprawdę trudno coś załatwiać.
    W wielu urzędach to się nawet nie muszę przedstawiać bo po głosie wiedzą kto
    dzwoni. I naprawdę ludzi po drugiej stronie starają się mi pomóc. W ten
    sposób załatwiam sprawy w banku, zusie, pzu...
    telefoniczne biura obsługi starasznie dużo zepsuły, bo za każdym razem
    dodzwaniam się do innej osoby, ale jak już się przebrnie przez bok i dzwoni
    do konkretnej osoby to zaczyna być miło.


    kk



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1