eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao - 2 wpadka › Re: Pekao - 2 wpadka
  • Data: 2002-07-05 11:32:28
    Temat: Re: Pekao - 2 wpadka
    Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Ja  staram się załatwiać sprawy polubownie. i naprawdę to funkcjonuje.
    > W wielu przypadkach wystarczy telefon, miłe słowo na początek i konkretne
    > wyjasnienie sprawy co się chce.
    > Jak się zaczyna od wrzasków, to później naprawdę trudno coś załatwiać.
    > W wielu urzędach to się nawet nie muszę przedstawiać bo po głosie wiedzą kto
    > dzwoni. I naprawdę ludzi po drugiej stronie starają się mi pomóc. W ten
    > sposób załatwiam sprawy w banku, zusie, pzu...
    > telefoniczne biura obsługi starasznie dużo zepsuły, bo za każdym razem
    > dodzwaniam się do innej osoby, ale jak już się przebrnie przez bok i dzwoni
    > do konkretnej osoby to zaczyna być miło.
    >
    >
    > kk
    >
    Jak zaczynasz: "Dzwonię do Pani/Pana w nietypowej sprawie..." to te słowa
    wystarczą, nawet po głosie nie trzeba poznawać.

    TM
    >


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1