eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao - 2 wpadka › Re: Pekao - 2 wpadka
  • Data: 2002-07-05 08:06:45
    Temat: Re: Pekao - 2 wpadka
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik KK <k...@c...pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ag1td3$hvn$...@a...dialog.net.pl...
    [...]
    > Ja staram się załatwiać sprawy polubownie. i naprawdę to funkcjonuje.
    > W wielu przypadkach wystarczy telefon, miłe słowo na początek i konkretne
    > wyjasnienie sprawy co się chce.
    > Jak się zaczyna od wrzasków, to później naprawdę trudno coś załatwiać.

    Zgadzam się. Też uważam, że lepiej zacząć po dobroci - po prostu
    poinformować: "Robicie Państwo błąd - proszę to poprawić. Czy mogę
    spodziewać się, że następna wysyłka dojdzie poprawnie? Tak? Dziękuję."
    Ale jeśli znowu się pomylą, to co?
    Właśnie czekam na rachunek z Telekomunikacji - sytuacja zbliżona:
    podpisując umowę wpisałem jeszcze stary adres zameldowania, ale
    korespondencyjny - nowy. Przed podpisaniem umowy (która przyszła ładnie
    na adres korespondencyjny) przez "górę" TPSA wygenerowano pierwszą
    fakturę i wysłano na stary adres... Poszedłem i wyjaśniłem wszystko
    z uśmiechem (pomimo, że to godzina mojego czasu). Zapewniono, że
    następna faktura dojdzie dobrze. Ale jeśli nie dojdzie - nie będę robił
    awantury, tylko wystosuję odpowiednie pismo...

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1