    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Date: Wed, 5 Mar 2008 06:55:24 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 05 Mar 2008 07:49:33 +0100, Maciej Loret napisał(a):
    > W bankomacie też nie da rady?

    Karta kredytowa i PIN to dwie rzeczy które nie powinny współistnieć. PIN
    od tej karty od razu trafił do kominka - do niczego nie powinien być używany.
    Podsumowując: NIE, NIE DA SIĘ sprawdzić dostępnego limitu.

    > Z innej beczki - często sprawdzasz środki dostępne? do czego jest Ci to
    > potrzebne? możesz masz za mały limit? nie da się go przekroczyć?

    A może chcę np. zobaczyć jaki jest koszt transakcji internetowej od razu,
    a nie po miesiącu? Może nie mam ochoty płacić chorych kar za przekroczenie
    limitu tylko dlatego, że nie wiem ile tego limitu pozostało? Może chciałbym
    wiedzieć w ogóle na czym stoję, skoro pekało nie raczyło mnie poinformować
    jak w ogóle wygląda sprawa zadłużenia poprzedniej karty - czy przechodzi na
    obecną, czy zostaje na starej, nie wiadomo na jakie konto mam przelać
    kwotę ostatniego zadłużenia...

    > 40 minut czekania w Citi mija błyskawicznie. O częstych problemach z
    > zalogowaniem nie ma co wspominać...

    Mi się nie zdarzyło. Natomiast od trzech dni NIE DA SIĘ dodzwonić do
    pseudolinii pekało.

    > Ma 2 rzeczy na plus - bardzo dobre zlecenia stałe i rozmieszczenie
    > bankomatów.

    A cóż może być wygodnego w zleceniach stałych? Ustawiasz i działają, ot tyle...
    Za to nie ma podglądu listy blokad na KK - generalnie przejście z sez@mu BPH
    to jak powrót do ery bankowości łupanej ;)

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004