  • Data: 2008-03-05 08:42:10
    Temat: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Loret"

    > Ważniejsze jest to, że nie trzeba się specjalnie interesować tym, czy
    > w tym miesiącu na pewno będzie faktura za gaz, w jakim dniu, w jakiej
    > kwocie i kiedy przypadnie płatność albo czy nagle MPWiK nie podniesie
    > ceny za m3 wody lub ścieków albo zmieni daty płatności... Mnie to
    > wszystko nie interesuje...

    takie zlecania stale od zawsze byly rowniez w pkobp, ale gaz wode i prad
    lepiej oplacac przez PZ poniewaz to nic nie kosztuje
    Zlecenie musi jednak wklepac pracownik banku - to kosztuje
    i bledy sie zdarzają, tyle że bank je naprawia na swoj koszt
    Mnie kiedys gazownia przyslala 2 faktury jednoczesnie (zmiana ceny gazu)
    ale się złączyły w banku i wykonano jedną. Po alarmach gazowni
    pkobp poprawilo wszystko i zaplacilo karne odsetki

    PZ nie zalatwia wszystkiego - zostaje zawsze troche zlecen, ale takich
    prostszych, ktore w dobie internetu łatwo obsłużyc samemu
    *** blad ***