  • Data: 2008-03-05 09:25:43
    Temat: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Loret"
    > Zawsze były. Może coś się zmieni...
    > Ja korzystam tylko z konta (drogiego!), nie interesują mnie tam żadne
    > karty, kredyty, debety, itd...

    > Widać, ale tylko od momentu spłaty. Prawie na pewno bez bytności w
    > oddziale, nie da się takiego zlecenia ustanowić czy zmienić.

    no to niedopracowali polaczenia systemow
    PKOBP tez ma klasyczne zlecenia stale ze zmienna kwotą wprowadzane
    przez pracownika banku, ale w pkointeligo je widac obok tych
    ktore wprowadzil wlasciciel przez internet
    Wystarczy je np dla uzytkownika zablokowac, jesli bank chce miec
    je pod kontrolą - widzialem ze dla normalnych kont to jednak 2 zl/mies
    kosztuje
    *** blad ***