  • Data: 2008-03-05 09:10:53
    Temat: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 05 Mar 2008 09:15:51 +0100, Maciej Loret napisał(a):
    > Witam.
    > Ale istnieją. I nie sądzę, by to się zmieniło w ciągu kilku najbliższych
    > lat...

    Dla mnie nie istnieją :)

    > W wielu innych kk też możesz o tym pomarzyć... -> Citi...

    W Citi zobaczę gdy tylko transakcja przejdzie - w systemie internetowym.
    A w Pekao - dopiero po miesiącu, jak przyjdzie wyciąg...

    > Zwiększyć limit...

    Ta, i wozić się miesiąc z durnymi papierkami z US/ZUS? Dziękuję...

    > Mniej więcej w tej samej erze jest Citi, ale ja się zdążyłem przyzwyczaić...

    Ale Citi przynajmniej jest znane z sensownego podejścia do klientów i do
    reklamowanych transakcji - w przeciwieństwie do Pekało, które ma tu jak
    najgorszą kartotekę :)

    Zaś co do zleceń stałych - ja tam wolę sam takie rzeczy kontrolować :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004