    From: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Date: Tue, 04 Mar 2008 21:57:34 +0100

    Jacek Osiecki napisał:

> [...]

    To bardzo interesująca informacja w świetle tego, czego dowiedziałem się ja.
    Otóż w BPH miałem tylko KK, a w Pekao konto jeszcze z czasów studenckich
    (co ciekawe, nie naciskają, żebym zmienił "Eurokonto Akademickie" na coś
    droższego, mimo że mój wiek raczej nie wskazuje na fakt bycia studentem).
    Dostałem już kartę i PIN z Pekao i aktywowałem ją. Stare karty zniknęły z
    Sezama. Chciałem mieć dostęp do nowej karty przez Pekao24 w ramach
    istniejącego numeru klienta. Niestety, na infolinii i w Pekao24 w ramach
    wewnętrznej poczty dowiedziałem się, że to niemożliwe.

    > Ta... dostałem przesyłkę.

    Ja dostałem tylko kartę i PIN.

    > A w niej radosną nowinę, że skoro nie mam konta w Pekało to uruchomią mi
    > dostęp do pekao24.
    > W CZERWCU.

    Ja mam konto w Pekao, ale nie miałem w BPH. I też mam czekać, jednak "czas
    nieokreślony".

    > No to mieli klienta...

    Ja poczekam do końca ważności karty. Oczywiście, nie mam zamiaru jej używać
    do czasu uzyskania podglądu internetowego, o czym oczywiście ich
    poinformowałem.

    --
    Marek