  • Data: 2002-01-02 16:28:02
    Temat: Re: Pazerne BSK ...
    Od: "blad" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Palka"
    > (...) Opłata za debet do tej pory 1% (min. 10 zł) rocznie wzrosła
    > 5-krotnie !!! Teraz jest 50 zł niezależnie od kwoty, również przy
    podwyższeniu
    > limitu !

    ja sie kiedys w PBK tak nawinąłem - juz ze 4-5 lat temu.
    Poprosiłem o limit debetowy 30k PLN i go dostałem - prowizja 300 PLN (1%)
    Potem sie okazało że nie musiałem wykorzystać ani zlotówki więc byłem
    podwójnie zły.

    Tak więc BSK wykorzystuje doświadczenia innych banków - tyle tylko że
    twój opis jest mało precyzyjny - czy każdorazowo popełnienie debetu wiąże
    się z taką karą - myślę raczej że chodziło ci o przyznanie limitu
    zadłużenia i tyle biorą za pozytywne rozpatrzenie wniosku, a pewnie odmowy
    dają za darmo ;-)))
    Gorzej jeśli jest to limit terminowy i taką opłatę pobiorą np co roku :(((
    *** blad ***