    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 3 Oct 2021 00:51:04 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Paysafecard jak wpłacić bez REJESTRACJI?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 2 października 2021 o 18:09:03 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    zliczyć, czy w danym miesiącu nie przekroczyło się już "zwykłego zarządu"?
    inne dla każdego (np. wg stopnia bogactwa).

    > Nie wiem. Na pewno robiłem przelewy większe. Mam wrażenie, ze to
    > tzw. dupokrytka dla banku.

    Albo kręcą bat na klienta.
    Być może bank nie ma nic do tego, by pilnować "zwykłego zarządu" (to ok. 5k wypłat na
    miesiąc, co ciekawe, chyba niezależnie od wpłat) - a przestępstwo ew. popełnia
    klient.
    Bank mu ew. łaskawie przypomina, by nie przestępczył ;>

    > [...]
    > Tak,, to jest ciekawe.

    Cały internet nie potrafi tego wytłumaczyć.
    A to jest podobno prawdziwa debetówka, personalizowana na dziecko - więc tak, jakby
    było prawie pełnomocnikiem szczególnym (prawie, bo dostępu do ST nie ma, więc nie
    może samo karty aktywować czy ustawić/zmienić PIN - hmm, ciekawe jak z bankomatem?).
    A jeszcze ciekawsze jest to, że do tego rachunku nie można ustanowić pełnomocnika...

    Wyczytać można tyle, że do tej pory banki dawały "dzieciom" pre-paidy.
    Np. skarbonka/igo - ten pre-paid był do jeszcze osobnego konta.
    Więc pewnie niespersonalizowany - szczególnie żyrafka-breloczek.
    Ciekawe, na kogo ten pre-paid był rejestrowany?

    > Nie wiem. NIe chciało mi sie sprawdzać.

    To zamów, chyba darmowa, sprawdzimy - np. personalizację.

    Taka karta w mBaku ma zaletę - bezpłatna i wszystkie bankomaty darmowe (ale max.
    500zł dziennie), więc może (choć mu nie wolno) używać i rodzic.

    A szczególnie podoba mi się zamawianie karty niemowlakowi na akt urodzenia. Niektóre
    banki ustaliły minimalny wiek, np. 6 lat.