  • Data: 2021-10-02 22:16:42
    Temat: Re: Paysafecard jak wpłacić bez REJESTRACJI?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 2 października 2021 o 22:06:57 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Na nerdowatość mnie nie przebijesz. Nie wysilaj się ;-)
    >
    > pay się przydawał jak trzeba było w stimie doładować.
    > Młody leciał do kiosku przynosił świstek i miałem go z głowy ;-)
    > Dostawał właśnie BANKNOT.
    > Nie nie był rozwydrzony musiał na niego zasłużyć.
    >
    > I tu takie spostrzeżenie. Chyba gdzieś od roku już nie doładowuje
    > Zmądrzał i woli wydawać na sprzęt (15 lat)

    To jak ma tyle to może mieć już konto i kartę w milku.
    I jeszcze dostanie 50zł.
    Zamiast banknotu będziesz mu robić przelew - czy to wewnętrzny czy na numer telefonu.

    > Coś się pozmieniało w przepisach?

    Nie wiem.
    Może paysafe postanowił dorobić?
    Cholera bierze z tym sprzedawaniem numerów.
    Mam telefon alarmowy, jakaś głupia baba podała go gdzieś w przychodni, może się
    pomyliła. Przychodnia się odczepiła, ale teraz dzwonią jakieś garnki i inne
    wyłudzacze - dziś o 8 rano.

    > PS. Podobno PiS ma wprowadzić limit płtności gotówką do 20 tysi.
    >
    > Nawet sobie samochodu u handlarza teraz nie kupię ;-)

    Będą mieć terminale albo blik zwiększy limit przelewów.
    U handlarza kupisz, u złodzieja nie.
    Koło mnie jest fajny sklep z używanymi rowerami z Holandii, jak spytałem gościa, skąd
    je bierze (bez żadnych złych intencji) to od razu zaczął, że nie są kradzione...