  • Data: 2021-10-05 13:59:01
    Temat: Re: Paysafecard jak wpłacić bez REJESTRACJI?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 4 października 2021 o 17:42:54 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > ALE PO CO? Żeby więcej wydawał? Żeby od małego ;-) nie miał szacunku do
    > ciężko zarobionych... ;-)
    > Pejsofkarda właśnie po to wymyślono żeby nie mieć konta a zapłacić w
    > komputerze.
    > Ubawiłem się. Ty to masz chyba za wysokie zaufanie do tych co Cię
    > okradają ;-)
    >
    > 50 zł mówisz? Raz na ile? 10? 20? lat taki bonus?
    >
    > Żałość.pl

    BiedneDziecko.pl raczej niestety.
    Całe szczęście jeszcze tylko 3 lata i nie będzie musiał nikogo o zgodę prosić - ani o
    50zł.
    A jak tam świstek - znalazłeś już słupa czy jednak się przemogłeś i zarejestrowałeś?
    Czy też twardo bronisz poglądów i poszedł do kosza - więc do kosza poszło 50zł, i to
    nawet nie takie otrzymane od banku?

    A jaka jest właściwie niementalna różnica przy kupieniu samochodu za siatkę gotówki
    (zapewne wypłaconej uprzednio z bankomatu lub z kasy banku, bo raczej nie upychanej
    do słoika, jak Ruth-Ann w "przystanku alaska") od zapłaty przelewem, skoro tak czy
    siak musi być spisana umowa i zapłacony podatek?
    Oczywiście auto ma być zarejestrowane w PL - wykluczamy więc sytuację, że jest
    kradzione i idzie do ruskich.

    Co właściwie legalnego - więc narkotyki odpadają - można kupić za taką sumę bez
    istniejącej już rejestracji w innej postaci, np. obowiązkowej pisemnej umowy?
    Mnóstwo wódy, żeby nie było śladu w banku? Ale to można kupować po trochu.
    Drogi komputer? Też w sumie można kupować po kawałku.