  • Data: 2021-10-02 22:06:54
    Temat: Re: Paysafecard jak wpłacić bez REJESTRACJI?
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota-02-października-2021 o 21:31, Dawid Rutkowski pisze:
    > Nie można dać w prezencie banknotu?
    > Niedługo prezenty będą szły przelewem nanumer telefonu ;>

    Na nerdowatość mnie nie przebijesz. Nie wysilaj się ;-)

    pay się przydawał jak trzeba było w stimie doładować.
    Młody leciał do kiosku przynosił świstek i miałem go z głowy ;-)
    Dostawał właśnie BANKNOT.
    Nie nie był rozwydrzony musiał na niego zasłużyć.

    I tu takie spostrzeżenie. Chyba gdzieś od roku już nie doładowuje
    Zmądrzał i woli wydawać na sprzęt (15 lat)

    > Telefon gorzej - choć są chyba startery za 0zł.

    Startery są ale trzeba rejestrować.

    Mój czas jest cenny a na takie pierdoły szkoda życia ;-)

    Coś się pozmieniało w przepisach?

    PS. Podobno PiS ma wprowadzić limit płtności gotówką do 20 tysi.

    Nawet sobie samochodu u handlarza teraz nie kupię ;-)