  • Data: 2016-04-28 20:13:15
    Temat: Re: Paypal "oszalał" a tu cisza...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-28 o 16:28, Marek pisze:
    > nie
    > co to
    >
    > Zgaduję: w Niemczech nie było wtedy w bankach mechanizmów typu
    > mtranfser. Aby dokonać płatności oprócz zalogowania się trzeba wpisać
    > dane odpiorcy i kwotę. Te dwie ostatnie rzeczy sofort robi automatycznie
    > (jak mtransfer) więc jest wygodniejszy. No i nie ogranicza do jednego
    > banku.

    W latach około 2007-2008 pracowałem w oddziale niemieckiej firmy.
    Pamiętam, że naśmiewaliśmy się wówczas z naszej niemieckiej firmy-matki,
    że robienie przelewu polega tam na tym, że pani księgowa wypisuje coś na
    blankiecie na maszynie do pisania, podpisuje, i potem idzie z tym do banku.

    Zacofanie zatem tam jest straszne, i stąd pewnie potem ta "nowość"
    polegająca na podawaniu loginów pośrednikom i wielkie "ułatwienia" z tym
    związane, ale żeby nam to aplikować w formie rozwoju wstecznego, tego
    nie rozumiem.

    --
    Liwiusz