  • Data: 2016-04-29 08:38:41
    Temat: Re: Paypal "oszalał" a tu cisza...
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Nie rozumiesz problemu.
    Problemem jest polityka rządu nakierowana na obniżanie kursu złotego (bez obniżenia
    kursu złotówki "zielona wyspa" byłaby "czarną d...")
    Skoro "całe społeczeństwo" korzysta na niskim kursie złotówki, to "całe
    społeczeństwo" powinno taki "korzystny niski kurs" zrekompensować tym nielicznym,
    którzy wzięli kredyt walutowy.
    Przykład górnictwa.
    Może o tyle nietrafiony, że ich węgiel nam niepotrzebny, a mieszkania ludziom
    potrzebne.
    Jak kredytobiorcy [walutowi] zaczną palić opony w Al. Ujazdowskich i na Krakowskim
    Przedm., to władza d... ruszy, wcześniej nie ruszy.

    -----
    > Ale jak u nas załatwią problem kredytów frankowych tak jak chcą to będzie dokładnie
    to.
    > Jeśli tak jak rozumiem z mediów mają zmienić kredyty frankowe na złotowe z datą
    wsteczną (wzięcia kredytu) przy pozostawieniu pozostałych warunków takich samych to
    chyba będę żałował, że wziąłem w złotówkach bo warunki (poza płynnością kursów) dla
    frankowych były chyba lepsze.