  • Data: 2016-04-28 13:10:31
    Temat: Re: Paypal "oszalał" a tu cisza...
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:almarsoft.2397576146827638900@news.neostrada.pl

    > Sofort wygrał sprawę w sądzie z bankiem, który właśnie stanął okoniem. Sąd
    > uznał, że to są praktyki monopolistyczne banku (utrudnianie klientowi
    > możliwości swobodnego podawania loginu do wykonywania usługi przez trzecią
    > stronę).

    To ma ręce i nogi pod warunkiem, że klient wie, że jak ktoś użyje jego
    danych bez jego zgody to problem dla niego sprowadza się do jednego
    telefonu. Być może w cywilizowanym świecie tak jest.
    Kojarzą mi się karty zbliżeniowe i czasami dziesiątki transakcji ukradzioną
    kartą bo bankowi się nie chciało włączyć zabezpieczeń a potem twierdził, że
    transakcje zostały prawidłowo autoryzowane więc o co biega.
    P.G.