  • 1. Data: 2010-03-10 21:58:59
    Temat: Payback i karty kredytowe
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Wiecie jak wygląda oferta banków w kontekscie kart kredytowych dajacych za
    zakupy punkty payback?
    Kto wydaje? Jakie sa zasady naliczania punktów? Ktos uzywa?

  • 2. Data: 2010-03-10 22:12:05
    Temat: Re: Payback i karty kredytowe
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Wiecie jak wygląda oferta banków w kontekscie kart kredytowych dajacych za
    > zakupy punkty payback?
    > Kto wydaje? Jakie sa zasady naliczania punktów? Ktos uzywa?

    płacąc kk Citi (co-brand z BP, teraz już PayBack, ale karty mi jeszcze
    nie wymienili) dostaje się punkty PB, poza tym debetówka z BZWBK również
    nalicza punkty...innych nie kojarzę

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-03-10 23:03:43
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    RobertS pisze:

    > płacąc kk Citi (co-brand z BP, teraz już PayBack, ale karty mi jeszcze
    > nie wymienili)

    A jesteś pewien, że to co dostaniesz po wymianie to będzie pełnoprawna
    karta Payback którą uda się zarejestrować na stronie i używać u
    wszystkich partnerów?

    Michał

  • 4. Data: 2010-03-11 07:23:13
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    wiadomości news:Xns9D37E3B3C5ED6budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Hej
    > Wiecie jak wygląda oferta banków w kontekscie kart kredytowych dajacych za
    > zakupy punkty payback?
    > Kto wydaje? Jakie sa zasady naliczania punktów? Ktos uzywa?

    sygmabank w real,-

    --=olo=--

  • 5. Data: 2010-03-11 07:23:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A jesteś pewien, że to co dostaniesz po wymianie to będzie pełnoprawna
    > karta Payback którą uda się zarejestrować na stronie i używać u
    > wszystkich partnerów?
    >
    > Michał

    a dlaczego nie? karta wydana przez każdego z partnerów programu jest
    ważna u pozostałych, np. kartę z BP pokazuję w Realu i punkty mi naliczają

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-03-11 08:03:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > sygmabank w real,-

    tej unikałbym jak ognia!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-03-11 08:30:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > a dlaczego nie? karta wydana przez każdego z partnerów programu jest
    > ważna u pozostałych, np. kartę z BP pokazuję w Realu i punkty mi
    > naliczają

    Ale jakie sa zasady naliczania tych punktów?
    Dostaje sie wiecej punktów niz na normalna karte PAYBACK?

  • 8. Data: 2010-03-11 09:02:41
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > tej unikałbym jak ognia!

    bo?

    --=olo=--

  • 9. Data: 2010-03-11 09:14:07
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 11 Mar, 09:30, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > Ale jakie sa zasady naliczania tych punktów?
    > Dostaje sie wiecej punktów niz na normalna karte PAYBACK?

    Za każdą płatność gdziekolwiek dostajesz 1 pkt za 3 zł wydane kartą.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 10. Data: 2010-03-11 09:59:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Erazmus j...@g...com ...

    > Za każdą płatność gdziekolwiek dostajesz 1 pkt za 3 zł wydane kartą.

    dodatkowo ponad punkty na karte PAYBACK?