  • 11. Data: 2010-03-11 10:02:56
    Temat: Re: Payback i karty kredytowe
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    Wubek obiecywał karty kredytowe Payback od lutego, ale się dotąd nie
    wyrobił.

  • 12. Data: 2010-03-11 13:59:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacenty j...@w...pl ...

    > Wubek obiecywał karty kredytowe Payback od lutego, ale się dotąd nie
    > wyrobił.

    ale znów - na jakich zasadach?
    Płacąc karta dostaje punkty za platnosc a procz tego dostaje punkty za
    kupno na normalna karte PB?

  • 13. Data: 2010-03-11 15:02:35
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 11 Mar, 10:59, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > U ytkownik Erazmus j...@g...com ...

    > dodatkowo ponad punkty na karte PAYBACK?

    Masz KK powiazana z paybackiem. Placisz w kinie, zabce, tesco, przez
    net - gdziekolwiek, gdzie normalnie nie jest honorowana karta payback.
    Zostana Ci naliczone punkty za samo placenie karta.
    Nie wiem co bedzie w przypadku placenia np w realu (gdziekolwiek gdzie
    sa honorowane karty payback).
    Swego czasu czasu mialem karte bppartner oraz rownoczesnie KK citi -
    bp. I jak placilem ta karta na stacji BP to pani juz nie przyjela
    mojej karty bppartnerclub bo powiedziala ze nie mozna dwukrotnie nabic
    punktow za ta sama transakcje.

  • 14. Data: 2010-03-11 15:18:11
    Temat: Re: Re: Payback i karty kredytowe
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    mi naliczyli punkty z kredytowki allegro z bzwbk, sami od tak poprostu
    :) az sie zdziwilem bo przybylo mi troszke punkcikow...
    tak tak wiem co pisze, ALLEKARTA KREDYTOWA!!!!
    do tej pory nie naliczali w nowym paybacku a teraz widocznie zaczeli
    :)

  • 15. Data: 2010-03-11 15:29:23
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    wrote:
    > U ytkownik Erazmus j...@g...com ...

    > dodatkowo ponad punkty na karte PAYBACK?

    Dokładnie tak.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 16. Data: 2010-03-11 17:02:38
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-03-11 14:59, Budzik pisze:

    > ale znów - na jakich zasadach?
    > Płacąc karta dostaje punkty za platnosc a procz tego dostaje punkty za
    > kupno na normalna karte PB?

    Istniejące kredytowe karty Payback działają tak, że co miesiąc
    doliczanie są punkty za obrót na karcie, obojętnie gdzie były zakupy.
    Dodatkowo np. w Realu daję kasjerce kartę lojalnościową Payback
    podłączoną do tego samego konta Payback. Z zakupów w Realu mam więc
    punkty i z Reala i z Allegro.

  • 17. Data: 2010-03-11 21:59:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sunwick s...@W...op.pl ...

> [...]
    > tak tak wiem co pisze, ALLEKARTA KREDYTOWA!!!!
    > do tej pory nie naliczali w nowym paybacku a teraz widocznie zaczeli

    a kto wydaje allekarte? Jak ja otrzymac?

  • 18. Data: 2010-03-12 07:37:30
    Temat: Re: Re: Re: Payback i karty kredytowe
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >a kto wydaje allekarte? Jak ja otrzymac?
    bzwbk wydawał, teraz nie wiem bo mam ja pare ladnych lat...