  • 1. Data: 2002-04-17 11:21:26
    Temat: PayPal + Inteligo
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    wiem że temat był wałkowany kilka razy, chciałem się jednak dowiedzieć czy
    udało się komuś i uruchomił sobie konto PayPal ?

    rejestrację z kartą Inteligo zrobiłem w piątek, dzisiaj do inteligo dotarł
    mój numer w Pay Pal, ale po wejściu na stronę okazało się że moje konto
    PayPalowe już jest restricted - wysłałem im faxem ksero dowodu, nawet
    rachunku za telefon Netii :-) ale czy to ma szanse zadziałać ? Wiem że nie
    obsługują Polski ale co wy o tym myślicie ?

    Potrzebuję pilnie wykonać płatność za aukcję na ebayu i utknąłem na takiej
    prostej sprawie, ech globalna wioska :-)

  • 2. Data: 2002-04-17 19:22:59
    Temat: Re: PayPal + Inteligo
    Od: <g...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Potrzebuję pilnie wykonać płatność za aukcję na ebayu i utknąłem na takiej
    > prostej sprawie, ech globalna wioska :-)

    wysylajac rachunek z netii tylko sie pograzyles :) t.j potwierdziles, ze przy
    rejestracji podales falszywy adres (bo Polski wybrac nie mogles)...

  • 3. Data: 2002-04-17 20:38:47
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > wysylajac rachunek z netii tylko sie pograzyles :) t.j potwierdziles, ze
    przy
    > rejestracji podales falszywy adres (bo Polski wybrac nie mogles)...

    I co z tego, nic mu nie zrobia...

  • 4. Data: 2002-04-18 06:34:31
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > czy

    > dotarł
    > nie

    > takiej

    > przy
    >
    > I co z tego,  nic mu nie zrobia...

    ...jak jeszcze nie dostal na to konto zadnych pieniedzy to nic, a jak dostal
    tez nic :) poprostu "zamroza" pieniadze.
    Jak ktos potrzebuje konto na ktore mozna tylko wplacac...to polecam paypal ;)

  • 5. Data: 2002-04-18 06:37:51
    Od: <g...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2002-04-18 06:47:27
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    > wysylajac rachunek z netii tylko sie pograzyles :) t.j potwierdziles, ze
    przy
    > rejestracji podales falszywy adres (bo Polski wybrac nie mogles)...

    fakt, jakby mieli na liście Polskę to bym ją wskazał :-)

    ale pytam o coś innego, czy ktoś takie coś przerabiał ? bo na mój gust to
    kraj zamieszkania ma tutaj minimalne znaczenie, skoro mogę wykazać że ja to
    ja, i że posługuję się swoją a nie cudzą kartą, to nic nie powinno stać na
    przeszkodzie
    stąd moje pytanie czy ktoś przetestował już ten etap współpracy z nimi, czy
    też szkoda czasu i trzeba szukać innej metody

  • 7. Data: 2002-04-18 06:48:12
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    > I co z tego, nic mu nie zrobia...

    no mam nadzieję że mnie nie zamkną za to :-) ale chodzi mi o to, żeby mi
    umożliwili realizowanie płatności ...

  • 8. Data: 2002-04-18 10:26:56
    Od: " " <g...@N...poczta.gazeta.pl>

    pablos <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > stąd moje pytanie czy ktoś przetestował już ten etap współpracy z nimi, czy
    > też szkoda czasu i trzeba szukać innej metody

    kraj zamieszkania jest dla paypal najwazniejszy :) Nie masz szans zalozyc
    konta na siebie - prawdopodobnie nawet nikt nie bedzie chcial z Toba
    rozmawiac.
    Nawet jak bys zalozyl tam konto (np. podczas pobytu w jednym
    z "dopuszczalnych" krajow), a pozniej logowal sie na nie z Polski to na 100%
    wczesniej czy pozniej je zablokuja...ale wtedy juz z pieniedzmi.

  • 9. Data: 2002-04-23 10:07:35
    Od: ChillZ <n...@n...pl>

    " " <g...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in

    [ciap]
> [...]
    > z "dopuszczalnych" krajow), a pozniej logowal sie na nie z Polski to na
    > 100% wczesniej czy pozniej je zablokuja...ale wtedy juz z pieniedzmi.

    Hmm, no nie wiem, zalozylem konto paypal 3 miesiace temu i jak dotad wydalem
    juz z niego ok 3.000 USD i dalej hula... Mam tez 2-3 znajomych ktorzy
    twierdza ze tez z powodzeniem uzywaja konta PayPal... Wedlug mnie PayPal ma
    to gdzies dopoki karta dziala a ograniczenia krajowe sa spowodowane
    ubezpieczeniami - oczywiscie nie znaczy to ze jest to w pelni bezpieczne
    :))) - dziala na zasadzie "milczacej akceptacji" ale moze dupnac ktoregos
    dnia z hukiem :) Dla "nastraszonych" pozostaje BidPay.

    Wogole to zajrzyj na http://www.nostalgia.pl/kupowanie/

    Lecho B.

  • 10. Data: 2002-04-23 20:35:13
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    Coż najbardziej mnie wkurzyli nawet nie tym że zablokowali mi konto po 5
    dniach od założenia tylko tym ża na moje kilka maili oraz fax nikt nie
    raczył odpowiedziec, musiałem się ostro nagimnastykować żeby znaleźć takiego
    maila do nich, na którego ktoś mi coś odpisał, bo w większości przypadków
    dostaje standardowe przygłupie odpowiedzi automaty

    zresztą gostek którego w końcu dopadłem też odpowiedział mi radośnie w
    sposób który nic nie wniósł do mojej sprawy

    A co do Twojego konta, to może wcześniej tak ostro nie sprawdzali, a teraz
    to już jesteś zakwalifikowany jako sprawdzony klient który robi im obroty,
    tyle że i tak nie masz żadnej pewności czy w pewnym momencie nie zablokują
    Ci konta, w dodatku mogą to zrobić tak, że zablokują Ci pieniądze - a nie są
    bynajmniej chętni do zwracania pieniędzy

    dla mnie osobiście - wolę już BidPaya, działa wolniej, pobiera opłaty ale
    przynajmniej się mnie nie czepia

    ps. dla ciekawych odpowiedź PayPala na pytanie : czemu nie prześlą mi
    spowrotem opłat skoro nie mogą otworzyć mi konta :-)

    Dear Pawel,

    Thank you for contacting PayPal.

    You recent appeal has been denied due to we currently do not yet offer
    service to Poland.

    We look forward to expanding our services to additional countries in the
    future. Establishing our service in each new country involves complex
    changes due to different regulations in each of these countries. Our
    International Team is working hard to expand our services as rapidly as
    possible.

    At this time, International Membership is available to residents of the
    following countries:

    *Anguilla *Argentina *Australia *Austria *Belgium *Brazil *Canada
    *Chile *China *Costa Rica *Denmark *Dominican Republic *Finland
    *France *Germany *Greece *Hong Kong *Iceland *India *Ireland *Israel
    *Italy *Jamaica *Japan *Luxembourg *Mexico *Netherlands *New Zealand
    *Norway *Portugal *Singapore *South Korea *Spain *Sweden *Switzerland
    *Taiwan *United Kingdom

    Please continue to check our website for updates and features regarding
    International Membership. We apologize for the inconvenience this has
    caused you.

    Thank you for your interest in PayPal -- the fastest, easiest, and safest
    way to send money in the world!

    If you have any further questions, please feel free to contact us again.

    Sincerely,
    Kristofer
    PayPal Account Review Department