  • 1. Data: 2002-04-17 09:14:11
    Temat: chat na stronach Bankier.pl
    Od: "Bankier" <e...@o...bankier.pl>

    Witamy!

    Zapraszamy do wzięcia udziału w chacie na temat nowego produktu hipotecznego
    Multibanku i konkursu "Życiowy Plan"! Godzina rozpoczęcia: 12.00.

    Nagrody czekają!:-)

    http://www.bankier.pl/konkurs/k01/chat/index.html

    Bankier.pl

  • 2. Data: 2002-04-17 10:07:07
    Temat: Re: chat na stronach Bankier.pl
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    Bankier wrote:

    > http://www.bankier.pl/konkurs/k01/chat/index.html

    Poprosze o zapis czata gdzies na www bo wszystkie moje proby
    koncza sie porazka :)
    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 3. Data: 2002-04-17 10:08:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Poprosze o zapis czata gdzies na www bo wszystkie moje proby
    > koncza sie porazka :)

    eee tam wlazcie - fajnie jest :)

  • 4. Data: 2002-04-17 10:58:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    i ponoc 5 tysiecy osob juz wzielo udzial w konursie...
    Ech i tylko 3 nagrody :(