    From: " " <g...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PayPal + Inteligo
    Date: Thu, 18 Apr 2002 10:26:56 +0000 (UTC)

    pablos <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > przy
    >
    > fakt, jakby mieli na liście Polskę to bym ją wskazał :-)
    >
    > ale pytam o coś innego, czy ktoś takie coś przerabiał ? bo na mój gust to
    > kraj zamieszkania ma tutaj minimalne znaczenie, skoro mogę wykazać że ja to
    > ja, i że posługuję się swoją a nie cudzą kartą, to nic nie powinno stać na
    > przeszkodzie
    > stąd moje pytanie czy ktoś przetestował już ten etap współpracy z nimi, czy
    > też szkoda czasu i trzeba szukać innej metody

    kraj zamieszkania jest dla paypal najwazniejszy :) Nie masz szans zalozyc
    konta na siebie - prawdopodobnie nawet nikt nie bedzie chcial z Toba
    rozmawiac.
    Nawet jak bys zalozyl tam konto (np. podczas pobytu w jednym
    z "dopuszczalnych" krajow), a pozniej logowal sie na nie z Polski to na 100%
    wczesniej czy pozniej je zablokuja...ale wtedy juz z pieniedzmi.