    From: ChillZ <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PayPal + Inteligo
    Date: Tue, 23 Apr 2002 10:07:35 +0000 (UTC)

    " " <g...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in
    news:a9m71f$qbd$1@news.gazeta.pl:

    [ciap]
    > kraj zamieszkania jest dla paypal najwazniejszy :) Nie masz szans
    > zalozyc konta na siebie - prawdopodobnie nawet nikt nie bedzie chcial z
    > Toba rozmawiac.
    > Nawet jak bys zalozyl tam konto (np. podczas pobytu w jednym
    > z "dopuszczalnych" krajow), a pozniej logowal sie na nie z Polski to na
    > 100% wczesniej czy pozniej je zablokuja...ale wtedy juz z pieniedzmi.

    Hmm, no nie wiem, zalozylem konto paypal 3 miesiace temu i jak dotad wydalem
    juz z niego ok 3.000 USD i dalej hula... Mam tez 2-3 znajomych ktorzy
    twierdza ze tez z powodzeniem uzywaja konta PayPal... Wedlug mnie PayPal ma
    to gdzies dopoki karta dziala a ograniczenia krajowe sa spowodowane
    ubezpieczeniami - oczywiscie nie znaczy to ze jest to w pelni bezpieczne
    :))) - dziala na zasadzie "milczacej akceptacji" ale moze dupnac ktoregos
    dnia z hukiem :) Dla "nastraszonych" pozostaje BidPay.

    Wogole to zajrzyj na http://www.nostalgia.pl/kupowanie/

    Lecho B.