  • 1. Data: 2005-07-28 19:23:07
    Temat: PayPal
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Placilem juz kilka razy przy pomocy PayPal, a tu teraz jakis error :

    This payment cannot be completed because your credit card has been
    denied by your credit card issuer. For details on why your card was
    denied, please contact your credit card issuer's customer service
    department. You may want to try using a different credit card or choose
    eCheck instead. To do this, please click the More Payment Options link.

    O co chodzi ? W banku oczywiscie nic nie wiedza. W przeciagu dwoch
    tygodni juz drugi raz mam klopoty z placeniem VISA Multi. Jakies wskazowki ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2005-07-28 20:06:07
    Temat: Re: PayPal
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Mithos napisał(a):

    > O co chodzi ? W banku oczywiscie nic nie wiedza. W przeciagu dwoch
    > tygodni juz drugi raz mam klopoty z placeniem VISA Multi. Jakies
    > wskazowki ?

    No i poszlo z innej karty :/ Cos mi ten Multi lapie duze minusy. Nie
    podoba mi sie to :/

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-07-28 20:45:54
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > No i poszlo z innej karty :/ Cos mi ten Multi lapie duze minusy. Nie
    > podoba mi sie to :/
    nie masz blokady na koncie ?

  • 4. Data: 2005-07-28 20:52:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Zdzislaw napisał(a):

    > nie masz blokady na koncie ?

    Chyba na karcie. Nie ma blokady. Dzwonilem do banku i oni nic nie widza
    , ani nic nie wiedza. Twierdza, ze wszystko OK. Ostatnio mialem cos
    takiego w sklepie. Chyba 3 czy 4 razy odrzucalo autoryzacje. Tyle, ze
    wtedy to mogla byc wina terminala. A teraz ?! VISA CLASIC z Multibanku.
    Zawodzi mnie ta karta.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-07-28 20:58:00
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    trzy dni temu płaciłem VC debetową MultiBanku - dzisiaj rozliczona, więc nie
    widzę problemu

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 6. Data: 2005-07-28 20:59:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Kubiczek napisał(a):
    > trzy dni temu płaciłem VC debetową MultiBanku - dzisiaj rozliczona, więc nie
    > widzę problemu

    To nie debetowa tylko KK. A ja widze problem, bo mi cos ta karta nie
    dziala wtedy kiedy potrzeba.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-07-30 13:03:56
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    > w sklepie. Chyba 3 czy 4 razy odrzucalo autoryzacje. Tyle, ze wtedy to
    > mogla byc wina terminala. A teraz ?! VISA CLASIC z Multibanku. Zawodzi
    sorry mialo byc na karcie

  • 8. Data: 2005-07-31 15:33:58
    Od: "seba kocik" <s...@W...gazeta.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > To nie debetowa tylko KK. A ja widze problem, bo mi cos ta karta nie
    > dziala wtedy kiedy potrzeba.

    inteligo debetowka z "podszywka" od KK aby w necie chodzila i chodzi i rozlicza

  • 9. Data: 2005-07-31 20:36:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    seba kocik napisał(a):

    > inteligo debetowka z "podszywka" od KK aby w necie chodzila i chodzi i rozlicza

    Mnie KK z Multi tez chodzila. Ale raz nie przeszla.

    --
    pozdrawiam
    Mithos