  • 1. Data: 2005-07-28 18:55:06
    Temat: Słowa Marii Wiśniewskiej [Euroelixir w Pekao, PR News]
    Od: "PB" <p...@N...gazeta.pl>

    Euroelixir w Pekao
    http://hydepark.prnews.pl/index.php/euroelixir_w_pek
    ao,display,13146
    Jasne staje się zatem, że inwestycje w internet opłacają się, a słowa Marii
    Wiśniewskiej sprzed kilku lat można porównać do przewidywań twórcy Microsoftu
    co do wystarczającej dla każdego wielkości pamięci komputerowej...

    Mógłby ktoś rozwinąć temat (przypomnieć tamtą wypowiedź)?

    P.B.

  • 2. Data: 2005-07-29 00:11:43
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    PB wrote:
    > Mógłby ktoś rozwinąć temat (przypomnieć tamtą wypowiedź)?

    Przy wejsciu na rynek mBanku Pani Prezes i owczesny rzecznik S. Luczak ;)
    twierdzili stanowczo, ze to przedsiewziecie bez sensu - jak i cala bankowosc
    internetowa.

    Powiedziala mniej wiecej cos takiego, "że rynek bankowości internetowej
    jest płytki ze względu na ograniczoną skalę potencjalnych użytkowników w
    stosunku do koniecznych nakładów finansowych, które musi ponosić bank, a
    więc znacznie odłożony w czasie potencjalny zysk." + to co napisalem u gory
    :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-07-29 07:51:57
    Od: "Czesław" <c...@o...pl>

    to babsko było skutecznym hamulcowym przez lata w banku PEKAO i patrząc na nią
    nie widzę żadnych mentalnych zmian........

    Ehhhhhhhhhhh klient

    Cz.

  • 4. Data: 2005-07-29 09:13:41
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "Czesław" <c...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:5f1c.00000a94.42e9e01d@newsgate.onet.pl...
    > to babsko było skutecznym hamulcowym przez lata w banku PEKAO i
    > patrząc na nią nie widzę żadnych mentalnych zmian........

    Chyba tylko slepy i gluchy chcialby miec cos wspolnego z tym badziewiem.
    Stare nomenklaturowe skostniale i bezczelne bagno.

    Ale juz idzie nowe: patrz prawdziwe kredyty hipoteczne (zero weksli) - i to
    jak zalatwiane:

    Mozesz zrobic w banku wydruk historii ROR-a i to akceptuja.
    Zdjecia nieruchomosci przesylasz internetem...
    itp.

    Generalnie zalatwiasz kredyt hipoteczny w kilka dni. Tylko hipoteka Ci
    zajmuje czas - ale przyjmuja do wniosku stara hipoteke a ty w tym czasie
    mozesz zalatwiac aktualna.

    To tyle w odpowiedzi na PeKało.

    --
    OGONek~

    ps. Juz im od dawna powtarzam ze zycze im zeby wszyscy poszli na bruk.

  • 5. Data: 2005-07-30 09:20:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    OGONek~ wrote:
    > To tyle w odpowiedzi na PeKało.

    Heh to pomysl co bedzie ok 2008 roku ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-07-31 08:16:05
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&!*.sie>

    napisał w wiadomości

    > Heh to pomysl co bedzie ok 2008 roku ;)

    Co masy na mysli? Że wszystkie te szajs-podstepne Banki pojda na bruk?
    I dlaczego ok 2008? Euro?

    --
    OGONek~

  • 7. Data: 2005-07-31 09:38:25
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    OGONek~ wrote:
    > Co masy na mysli? Że wszystkie te szajs-podstepne Banki pojda na bruk?
    > I dlaczego ok 2008? Euro?

    Ze mniej wiecej wtedy skonczy sie fuzja tych dwoch bankow i powstanie jeden
    organizm.
    W pyl rozniesie konkurencje.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-07-31 09:47:09
    Od: "AruBuru" <a...@r...ats.pl>

    napisał w wiadomości news:dci68j$60u$1@news.onet.pl...

    > Ze mniej wiecej wtedy skonczy sie fuzja tych dwoch bankow i powstanie
    jeden
    > organizm.
    > W pyl rozniesie konkurencje.

    Nawet "w proch i w pyl" :-)

    AruBuru

  • 9. Data: 2005-07-31 15:09:53
    Od: trainer <t...@p...org>

    AruBuru wrote:
    > Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Nawet "w proch i w pyl" :-)

    no dobrze panowie, ale konkretnie, jakie będą objawy tego rozniesienia?
    jakie symptomy widoczne dla szarego zjadacza chleba?
    czy zrobią coś lepszego (w odpowiednich klasach produktów) od mBanku czy
    od Inteligo, czy od e-pakietu Fortisa?

    nie to, żebym był sceptyczny co do ich potencjalnego udziału w rynku,
    ale czy można się spodziewać że w jakiś istotny sposób będzie on większy
    od dzisiejszej sumy obu banków?
    czy raczej wykorzystają synergię kosztową wynikającą z możliwości
    zamknięcia dublujących się placówek, a oferta będzie równała do mniej
    korzystnych dla nas rozwiązań? (np. w kredytach hipotecznych zlikwidują
    BPH, zostawiając Pekao, a w dostępności darmowych bankomatów nie będzie
    już euronetów tylko połączona siec)
    tak mi się wydaje, że jak już się połączą to będzie to dla akcjonariuszy
    jeszcze lepsza inwestycja niż pekao dzisiaj (a jest to efektywne
    przedsiębiorstwo, trzeba im przyznać) ale nie spodziewałbym się, że dla
    klientów pojawią się jakieś atrakcje :))

    pozdro
    trainer

  • 10. Data: 2005-07-31 15:47:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    trainer wrote:
> [...]
    > czy zrobią coś lepszego (w odpowiednich klasach produktów) od mBanku
    > czy od Inteligo, czy od e-pakietu Fortisa?

    Wychodzisz ze zlego zalozenia :) Licza sie zyski i tylko zyski ;) Po cholere
    sie meczyc, jak pozniej mozna zrobic akwizycje jedna czy druga? :)
    Po pierwsze - rynek korporacyjny. Po drugie koszty zmiany banku przez
    klientow detalicznych - jednak dalej liczy sie infrastruktura, a na
    zmniejszenie asymetrii informacyjnej wsrod klientow nie ma co liczyc - czyli
    zaczna lapac kolejnych klientow. Po trzecie efekt skali.
    Taki bank wyznacza warunki brzegowe konkurencji na rynku - poprzez swoja
    wielkosc.
    Zauwaz, ze lepsza oferta dla klienta rowna sie wieksze koszty dla banku.
    (mniejsza marza, wieksze wydatki na technologie, itp., itd). W dlugim
    okresie moze to byc skuteczna strategia, ale jeszcze nie w Polsce :)
    Najwazniejsze to zwrot z kapitalu i dywidenda. Nikt nie jest filantropem. A
    te mniejsze banki beda musialy sie baaardzo natrudzic, zeby przy gorszych
    dla nich warunkach, osiagnac lepsze wyniki.
    Jak jeszcze sie z PKO BP dogadaja i trzecim duzym graczem, to.... :)

    Oczywiscie nowa sytuacja nie przekresla, ze czytelnikom pbb bedzie gorzej.
    Wrecz przeciwnie. No ale to nie jest (jeszcze) jakis liczacy sie segment
    rynku.

    Zadbaj o swoje pieniądze!