  • 1. Data: 2005-07-28 18:55:02
    Temat: Oplata za bilet w Ticketpro - czy to bezpieczne?
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Nie wiem czy to dobra grupa, ale moze tak. W kazdym razie czy moglby ktos
    spojzec na kwestie zaplaty w przypadku zakupu biletow na JMJ

    https://sklep.ticketpro.pl/index.php?main=10&event=5
    0

    Czy jest to bezpieczne? Sorry za lameriade ale pierwszy raz w zyciu bede
    cos takiego robic i zywczajnie troche sie obawiam.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.grubba.kom.pl/ - kilka slow o mnie

  • 2. Data: 2005-07-28 20:19:46
    Temat: Re: Oplata za bilet w Ticketpro - czy to bezpieczne?
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    Poke wrote:

> [...]
    >
    > Czy jest to bezpieczne? Sorry za lameriade ale pierwszy raz w zyciu bede
    > cos takiego robic i zywczajnie troche sie obawiam.

    Dla płatności internetowych kartą powinny być spełnione takie warunki:
    1)płatność na stronie firmy i firma jest duża i sprawdzona.
    2)płatność na stronie pośrednika (np allpay, payu, nochex itp) który to
    pośrednik powinien być duży i sprawdzony.
    3)płatność na stronie centrum autoryzującego znanego (te są zawsze duże).

    we wszystkich przypadkach rodzaj płatności zależy od tego do kogo należy
    strona (domena) na której dokonujemy płatności.

    W tym przypadku wygląda na to że płatność następuje na stronie centrum
    autoryzacyjnym jakim jest polcard. W takiej sytuacji nie można dodatkowo
    obciążyć twojej karty, jedynie co mogą zrobić to nie przysłać biletu,
    dlatego należy się jeszcze popytać czy ta firma ticketpro ma zaufanie
    kupujących (ich strona nie jest zbyt ładna).

    Poza tym wydaje mi się że w takich sytuacjach raczej postępuje się inaczej
    niż przysyła bilet pocztą. Np ebilet.pl po prostu rezerwuje zakupiony
    bilet i można go odebrać w kasie na godzinę przed występem.

  • 3. Data: 2005-07-29 09:25:26
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-07-28 22:19:46, Audyt IT napisał(a):

    > let.pl po prostu rezerwuje zakupiony
    > bilet i można go odebrać w kasie na godzinę przed występem.

    Dziekuje za wyczerpujace info!