  • 1. Data: 2005-07-28 20:17:15
    Temat: Grace-periody KK
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    W przypadku Visy, ze znanych mi najdluzszy wystepuje u Rajfiego (VC),
    28 dni od daty wyciagu;
    w przypadku EC/MC w BPH 24 dni od daty wyciagu.
    Amex, w Mille maksimum 19 dni od daty wyciagu.

    Czy sa w Polsce jakies lepsze wyniki ?

    marekz

  • 2. Data: 2005-07-28 20:23:04
    Temat: Re: Grace-periody KK
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):

    > Czy sa w Polsce jakies lepsze wyniki ?

    A czy 21/24/28 to az tak wielka roznica ? :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-07-28 20:25:51
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > A czy 21/24/28 to az tak wielka roznica ? :)

    Noooo. :-) O 3, albo o 7. A dla pewnych zastosowan jest to roznica
    wrecz kluczowa. :-)

    marekz

  • 4. Data: 2005-07-29 07:46:56
    Od: Trzypion <t...@o...org.pulapka.pl>

    Citi - 51 dni.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/2005-06-19_Ple

  • 5. Data: 2005-07-29 10:11:07
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Fri, 29 Jul 2005 09:46:56 +0200, Trzypion napisał(a):

    > Citi - 51 dni.

    taa, jasne. a bepehaaa 116

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 6. Data: 2005-07-30 07:42:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał Dąbrowski" <d...@S...pl> wrote in message

    > taa, jasne. a bepehaaa 116

    Gdyby tak patrzec, to w CIti....

    "0% przez 3 miesiące"

    Wszystkie transakcje bezgotówkowe są nieoprocentowane przez pierwsze trzy
    miesiące. Zakończenie promocyjnego oprocentowania następuje po zakończeniu
    trzeciego pełnego okresu rozliczeniowego.

    Maciej

  • 7. Data: 2005-07-30 20:02:08
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MarekZ wrote:
    > W przypadku Visy, ze znanych mi najdluzszy wystepuje u Rajfiego (VC),
    > 28 dni od daty wyciagu;
    > w przypadku EC/MC w BPH 24 dni od daty wyciagu.
    > Amex, w Mille maksimum 19 dni od daty wyciagu.

    W przypadku Visy zapomniales wlasnie o Rajfim, hehehe
    14 dni dla Visa Nova
    http://www.raiffeisen.pl/d946ebd670226f7179ea04962d1
    01204
    No i jest jeszcze, hehehehe:
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ka
    rta_kredytowa.htm
    0 dni :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-07-30 20:23:15
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > W przypadku Visy zapomniales wlasnie o Rajfim, hehehe
    > 14 dni dla Visa Nova
    > http://www.raiffeisen.pl/d946ebd670226f7179ea04962d1
    01204

    Hehehe, mam obecnie Vise Nova. Ladnie wyglada. Ale zamykam ja w
    przyszlym tygodniu, tzn chetnie zamienilbym na Vise Classic albo Gold
    Rajfiego, ale tam nadal oplaty za karty jak za Krola Cwieczka. A na
    Novej nie dosc, ze grace-period krotki, to jeszcze podglad przez inet
    slaby. Myslalem, ze moze w ciagu ostatniego pol roku jakas promocja na
    Classic/Golda sie w Rajfim ujawni, ale sie nie doczekalem. :-) Wiec
    przeskocze do ING albo BPH z limitem i bede czekal dalej.

    marekz

  • 9. Data: 2005-07-30 20:34:07
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MarekZ wrote:
> [...]
    > Classic/Golda sie w Rajfim ujawni, ale sie nie doczekalem. :-) Wiec
    > przeskocze do ING albo BPH z limitem i bede czekal dalej.

    Zlookaj jeszcze Millennium. BPH wprowadzil oplate za nieuzywanie karty, czym
    mnie zdenerwowal ;) Gdybym mial wypukla, to bym nabil tych transakcji w
    necie, a tak cholera musze do osiedlowego sklepu z ich partnerclubem
    dralowac ;) (bo na Neste jakos cierpliwosci nie mam ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2005-07-30 20:45:51
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tych transakcji w necie, a tak cholera musze do osiedlowego sklepu z
    > ich partnerclubem dralowac ;) (bo na Neste jakos cierpliwosci nie

    Ale z Mille juz mam Amex'a, to mi ta ich Visa Economic juz do
    szczescia niepotrzebna, a tylko ona chyba jest przenosinowa. Zreszta
    wada podobna, krotki grace-period. Poza tym Mille jest jedynym znanym
    mi bankiem, gdzie w przypadku soboty i niedzieli termin splaty jest
    przesuwany w tyl zamiast w przod. Pochwalic trzeba Mille za dobry
    dostep internetowy i dobra obsluge przez internet. Karte w Mille mam
    jeszcze z czasow, kiedy wystepowaly tylko w formie powiazanej z
    Millekontem. Podmienic na niepowiazana sie ponoc bez nowego wniosku
    nie da. Podwyzszyc limitu na zasadzie "bo tak chce" (czyli na
    podstawie 4-letniej historii karty), tez sie nie da... Drobna
    niedogodnosc (obrot minimum 500 zł w cyklu aby Millekonto bylo
    darmowe) to juz pomijam.

    Wole sobie dosumowac limit do bepehowej karty, albo potestowac karte
    ING-a. A z bepehem, to ja zawsze na Neste podjezdzalem, bo nawet nie
    bylem swiadomy, ze zawieszona byla ta oplata do tej pory. Nie ma to
    jak sobie zatankowac 3 razy po 2 zlote... jak bank durny, to sposob
    tez durny. Czwarta transakcje i tak zawsze mialem, bo rachunek
    telefoniczny place obciazeniem z tej karty.

    marekz