  • 1. Data: 2014-11-10 11:07:00
    Temat: Pasiak 2.0 padł (stary Mbank działa)
    Od: koala <k...@p...fm>

    Chyba za dużo ludzików przełączyli...mój brat próbuje przelew na ZUS
    zrobić, a że już mu zamkneli zaworek do starego systemu, klnie jak szewc.
    Pasiak po prostu padł, nie da się zalogować...stary dla szczęśliwców co
    ich nie przełączyli cały czas działa.
    Najpierw przełącznie między "profilem firmowym" a "prywatnym" trwało
    parę minut a potem padło całkowicie.
    Swoją drogą jakim trza być debilem żeby wymyślić te oddzielne profile
    firmowe...ok dla form działalności typu SPJ SPZOO i innych z osobowością
    prawną ma sens - ale przy DG zupełnie nie.

    Pozdr,
    Koala

  • 2. Data: 2014-11-10 11:27:26
    Temat: Re: Pasiak 2.0 padł (stary Mbank działa)
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <p...@o...com>

    W dniu 10.11.2014 o 11:07, koala pisze:
> [...]
    > firmowe...ok dla form działalności typu SPJ SPZOO i innych z osobowością
    > prawną ma sens - ale przy DG zupełnie nie.

    U mnie na pasiaku wszystko chodzi; nawet logowanie za pomocą nicka.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 3. Data: 2014-11-10 12:05:06
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-10 o 11:27, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

    > U mnie na pasiaku wszystko chodzi; nawet logowanie za pomocą nicka.

    Pewnie zrestartowali IISa ;)

    --
    Pete

  • 4. Data: 2014-11-10 13:45:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik koala k...@p...fm ...

> [...]
    > firmowe...ok dla form działalności typu SPJ SPZOO i innych z osobowością
    > prawną ma sens - ale przy DG zupełnie nie.

    Tak, mieli jakies problemy miedzy 10 a 11 ale potem juz wszystko działało.
    Nie mogłem sie zalogowac, infolinia stwierdziła, ze to problem po ich
    stronie.

  • 5. Data: 2014-11-10 14:15:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.11.2014 o 12:05, Pete pisze:

    > Pewnie zrestartowali IISa ;)

    Oni mają serwery na windows?? Masakra...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 6. Data: 2014-11-10 14:39:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tak, mieli jakies problemy miedzy 10 a 11 ale potem juz wszystko działało.
    > Nie mogłem sie zalogowac, infolinia stwierdziła, ze to problem po ich
    > stronie.

    u mnie mBank nadal nie działa, robiłem przelewy do ZUS, ale na szczescie
    z d. Multibanku

    ps
    jaki jest link do starej wersji systemu?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2014-11-10 15:15:06
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 10 Nov 2014 11:07:00 +0100, koala napisał(a):

    > Pasiak po prostu padł, nie da się zalogować...stary dla
    > szczęśliwców co ich nie przełączyli cały czas działa.

    Pasiak nadal nie pozwala zalogować. Oprócz "starego" działa też "lajt"

  • 8. Data: 2014-11-10 15:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > u mnie mBank nadal nie działa, robiłem przelewy do ZUS, ale na
    > szczescie z d. Multibanku
    >
    > ps
    > jaki jest link do starej wersji systemu?

    Masz przekierowanie na stronie logowania.

  • 9. Data: 2014-11-10 16:25:44
    Od: Michał <m...@g...pl>

    W dniu 2014-11-10 o 15:15, jureq pisze:

    > Pasiak nadal nie pozwala zalogować. Oprócz "starego" działa też "lajt"

    U mnie niby działa ale strony otwierają się około 40 sek ;/

    --
    pzdr,
    michal

  • 10. Data: 2014-11-10 17:21:47
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-10 o 14:15, Andrzej Lawa pisze:

    > Oni mają serwery na windows??

    Wiele instytucji ma.

    > Masakra...

    Nie przesadzaj.