    From: e...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PRECZ z Inteligo
    Date: 13 Mar 2003 14:58:41 +0100

    > No tak, mało prawdopodobne, że mogę się mylić, bo "straciłem pewność".

    Moge sie myslic, co do okolicznosci pewnego zdarzenia sprzed miesiaca, bo nie
    mam fotograficznej pamieci. Mam natomiast inne przeslanki (poza pamiecia),
    wskazujace na mozliwosc naruszenia bezpieczenstwa.
    Niestety, postawa Inteligo moich watpliwosci nie rozwiala.
    Wolno mi miec watpliwosci - nie wolno oskarazyc na 100 proc. w obecnym stadium
    sprawy. I pewnie tak zostanie.

    > :D
    > Obawiam się, że w tym względzie bzdury gadasz, choć "mogę się mylić"
    > :P

    Prosze bardzo. Ta opinia akurat nic mnie nie obchodzi. Tematu nie rozwine, jak
    pisalem, wiec i merytorycznej dyskusji nie bedzie, a na inna szkoda mi czasu.