  • Data: 2003-03-14 14:41:49
    Temat: Re: jestem za - a nawet przeciw ;-)
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik e...@p...onet.pl napisał:

    > No wlasne. System pyta zawsze o kolejny kod... A jesli nie zawsze?
    > A moze ja sobie tylko tak teoretyzuje?

    Zawsze. Przynajmnie mnie, a miele juz 3 karte.

    > Chyba nie tyle nie widzisz, co nie zrozumiales. Podstawowy problem to ten, ze
    > przypadek z podwojna karta dowodzi znow (delikatnie mowiac) wadliwosci procedur
    > i bezpieczenstwa przechowywania kodow w samym banku (nazywa sie to-to ryzyko
    > operacyjne i jest nieslusznie czesto lekcewazone)

    Dalej nie widze. I co wiecej nie widze zadnego problemu w tym, ze ktos
    dostal taka sama karte. To nie ma na nic wplywu. Chyba ze podasz
    _konkretny_ przyklad kiedy otrzymanie takiej samej karty jest
    _prawdziwym_zagrozeniem_ dla klienta. Wtedy zauwaze.

    Co do wysylki kart, to pewnie ida z jakiejs puli (ktora nie jest
    nieskonczona) i prawdopodobnie nikt nie kontroluje kto jaka karte
    wczesniej dostal (bo niby po co). Co prawda pula powinna byc tak duza,
    zeby karty zaczely sie powtarzac najwczesniej po kilku latach, ale to
    bardziej kwestia dbania o dobre samopoczucie klienta (z czym w Inteligo
    i innych bankach jest marnie), a nie bezpieczenstwa jako takiego.

    Bartol