  • Data: 2003-03-12 14:49:18
    Temat: Re: PRECZ z Inteligo
    Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Rozwin, rozwin, jestem bardzo ciekawy. Prawde mowiac ich sposob
    > zabezpieczania transakcji (karta kodow) podoba mi sie i zdaje sie byc
    > sensownie bezpieczny. Ale moge czegos nie wiedziec....

    Tez ocenialem b. pozytywnie ten system - zwlaszcza bezpieczenstwo kanalu
    telefonicznego (z tego co wim - unikat na polskim rynku). Kluczowa kwestia
    jednak, czy kody w jakikolwiek sposob uzyty (np. podany konsulatntowi) nie
    moze zostac juz wykorzystany w zadnej operacji, jak tez, czy nie moze zostac w
    poznany inaczej niz przy dokonywaniu operacji (pomijam kwestie zgubienia karty
    czy innej ewidentnej winy uzytkownika). Wlasnie w tym wzgledzie stracilem
    pewnosc.
    Nota bene, byl kiedys na grupie post o tym, jak komus przyslali kolejna karte
    kodow te sama co poprzednia - uzywajac starych kodow, ktore potencjalnie latwo
    bylo poznac, mozna by bylo wykonywac operacje za pomoca "nowej" karty. Moja
    sytuacja byla inna, ale problem ten sam.
    Nie rozwine jednak. Rzecz w tym, ze - jak sobie uswiadomilem, gdy mialem juz
    slac pismo do GINB - nie mam zadnych dowodow. Ba, moge mimo wszystko sie mylic,
    jakkolwiek uwazam to za malo prawdopodobne.
    Na reklamacje zadanej pisemnej odpowiedzi nie dostalem, tylko przez telefon
    opowiedzieli mi, ze tasmy przesluchali i ze OK - w zasadzie zawsze tak moga
    twierdzic i dowod przeciwny jest niemal niemozliwy. Skadinad nawet z tej
    odpowiedzi wynika, ze potraktowali moja reklamacje zawezajaco - w tym zakresie
    rzeczywiscie moze bylo OK.
    Wiec szkoda mi czasu, nerwow i ew. przepychanek prawnych - wole olac ich
    cieplym moczem, co tez polecam.