  • 21. Data: 2010-01-15 19:55:09
    Temat: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +21,67%
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK
    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    - Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====>  0,51== +4,08%
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====>  2,70== +52,54%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====>  1,78== +78,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====>  2,64== +6,45%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 25,57== -2,22%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====>  1,35==   -8,78%

    ZYSK NETTO    +21,67%

    Na wejsciu rowne wagi wszystkich spolek

    kroovka

  • 22. Data: 2010-01-15 20:43:45
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +21,67%
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 15 Sty, 20:55, k...@p...onet.pl wrote:
    > PORTFEL NA 2010 ROK
    > - plan to 100% zysku w skali roku
    > - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    > - Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.>

> [...]

    ORCO
    Tu musisz uważać
    http://gielda.onet.pl/orco-po-raz-drugi-przegrywa-wa
    lke-o-restrukturyzac,18727,3116358,1,prasa-detal

  • 23. Data: 2010-01-16 10:50:11
    Od: kigam <p...@g...com>

    W dniu 2010-01-15 21:43, macieks pisze:

    > ORCO
    > Tu musisz uważać
    > http://gielda.onet.pl/orco-po-raz-drugi-przegrywa-wa
    lke-o-restrukturyzac,18727,3116358,1,prasa-detal

    Orco = 5 zł

  • 24. Data: 2010-01-16 12:27:58
    Od: k...@p...onet.pl

    lke-o-
    restrukturyzac,18727,3116358,1,prasa-detal

    > Orco = 5 zł
    -------------------------
    Dziekuje za opinie:
    -czyli strata na Orco na koniec grudnia 2010 bedzie (1/6)80%=....(nie mam pod
    reka kalkulatora) , czyli odrobie to na dwu innych spolkach w portfelu i na
    razie nie musze podnosic prognozy zysku:

    Zysk nadal bedzie ponad 100% w skali rocznej.

    kroovka

  • 25. Data: 2010-01-16 19:27:45
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

> [...]
    > na
    > razie nie musze podnosic prognozy zysku:
    >
    > Zysk nadal bedzie ponad 100% w skali rocznej.

    A myslisz, ze centek w koncu zmieni trend ?

  • 26. Data: 2010-01-17 00:09:25
    Od: k...@p...onet.pl

    A myslisz, ze centek w koncu zmieni trend ?

    --------------------
    Tak, to dla Krola (pan Krol!!) jest oczywiste - dla mnie tez, nie wybiera sie
    charakteru partnera finansowego jesli nasz system bankowy i nasze "podejscie"
    nie przyznaje odszkodowania nawet zasadzonego...a odwolywac sie mozna do......

    Zatem najwazniejsze jest teraz wejscie w realizacje nie tylko pozyskiwania
    drewna, ale jego przerob i juz zawarte i na dniach zawierane kontrakty..zatem,
    zatem zatem druga polowa roku to urealnienie zdobyczy finansowych, z marzy, na
    zrodlach energii i surowca z 49 letnich przestrzeni Rosji, za JEJ AKCEPACJA!!
    To wazne.

    Mozliwosci zysku na tej spolce przy liniach kolejowych do ktorych ma juz dostep
    i tramsmisji kasy poprzez Austrie zapewnieja bezpieczenstwo obrotu, na ile to
    tylko mozliwe.

    To dobra inwestycja-takniedoceniana jak swego czasu zdolowany KGHM, gdzie tylko
    zwiazki (NIE TYLKO :-)) nie zauwazyly, iz kurs jest na dnie.

    kroovka

    Swietny okres na wybranych polskich spolkach na ogromny sukces i przejecie
    inicjatywy-tez emerytalnej, w swoje rece. Brak takiego podejscia, w funduszach,
    wynika z braku ich odpowiedzialnosci, za uzyskiwane wyniki a rozliczanie tylko
    w oparciu o drobne odejscie od sredniej wynikow innych funduszy (to oczywiscie
    celowe uproszczenie).

    kroovka

  • 27. Data: 2010-01-18 23:56:29
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +12,76%
    Od: k...@p...onet.pl

    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====>  2,74== +54,80%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====>  1,19== +19,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====>  2,69== +8,47%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 26,06==     -0,34%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====>  1,34==     -9,45%

    > ZYSK NETTO    +12,76%
    > >
    > Na wejsciu rowne wagi wszystkich spolek
    >
    > kroovka

    Eko musi dac do konca lutego 100% zysku bo inne spolki maja fochy.

  • 28. Data: 2010-01-19 16:49:42
    Od: Tomek_Sz <s...@w...pl>

    k...@p...onet.pl pisze:

    > CENTROZAP------cena zakupu 0,49 zl====> 0,51== +4,08%
    > EKOEXPORT-------------------1,77 zl====> 2,74== +54,80%
    > GRUPA PSW-------------------1,00 zl====> 1,19== +19,00%
    > IMPEXMETAL------------------2,48 zl====> 2,69== +8,47%
    > ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 26,06== -0,34%
    > TECHMEX--------------------1,48 zl====> 1,34== -9,45%

    > Eko musi dac do konca lutego 100% zysku bo inne spolki maja fochy.

    A PSW wywalasz po tych infach? Czy ty z tych twardojajowych?

  • 29. Data: 2010-01-25 15:42:30
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +19,69%
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK
    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    - Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====>  0,54== +10,20%
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====>  3,42== +93,22%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====>  1,21== +21,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====>  2,59== +4,43%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 25,12==     -3,94%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====>  1,38==     -6,76%

    ZYSK NETTO    +19,69%

  • 30. Data: 2010-01-25 16:39:02

    Mon, 25 Jan 2010 16:42:30 +0100, w <5...@n...onet.pl>,
    k...@p...onet.pl napisał(-a):

    > Eko musi dac do konca lutego 100% zysku bo inne spolki maja fochy.

    Tyle da do końca stycznia. No i ratuje portfel :).