  • 91. Data: 2010-10-07 15:57:24
    Temat: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +63,93%
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK
    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    - Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====>  0,45==  -8,16%
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====>  5,75+0,25 (+korekta PP)== +238,98%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====>  1,30== +30,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====>  4,04== +62,90%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 33,50== +28,11%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====>  1,95== +31,76%

    ZYSK NETTO    +63,93%,(WYNIK po 8 miesiącach)

    > Na wejściu równe wagi wszystkich spółek
    >
    > kroovka
    > Nadal trzymam sie założenia niezmieniania portfela podstawowego przez cały
    > rok 2010.
    > Do konca roku MA BYC 100% wzrost, tu sie nic nadal nie zmienilo.  kroovka
    >
    > "popracowal" Centrozap w energetyce jaki i produkcji i handlu w kolejnym
    KRAJU
    > EUROPEJSKIM-STAJE SIE TU POTENTATEM.... i jutro tez popracuje ale nne spolki
    > spuscily z tonu i mamy remis.

    kroovka

  • 92. Data: 2010-10-07 16:00:58
    Temat: NOWY PORTFEL NA 2010 r; ZYSK NETTO 93,19%
    Od: k...@p...onet.pl

    II PORTFEL z jedna tylko nowa poza EEX spolka:

    EKO EXPORT    cena zakupu 4,45 zl   jest 5,75 plus 0,25  ZYSK  +34,83%
    MWTRADE       cena zakupu 6,40 zl    jest 16,10          ZYSK  +151,56%

    > ŚREDNI ZYSK NETTO od utworzenia portfela NOWY 2010 wynosi 93,19%
    >
    > Tylko dwie spolkie ale do konca roku ma byc tez przez ten okres 100% zysk
    > netto
    >
    > kroovka

    kroovka

  • 93. Data: 2010-10-07 16:07:55
    Temat: 61,73% oraz 103,95%...nieco inaczej - powyżej widać.
    Od: k...@p...onet.pl

    > no coś się ruszyło, ale to chyba nie ma podstaw fundamentalnych jak mawia
    > Janek W. ?
    >

    > --
    > Pozdrawiam,

    Centrozap moglby byc liderem gdyby KNF byla powazna instytucja-a jest jaka
    jest.

    Moze powazna, moze nie niejest powazna, a moze zabawa w przerzucanie kosztow
    Ja tak bawi?

    Inne spolki i tak ewentualnie nadrobia-szczegolnie Grupa PSW (niezwykly
    kontrakt wieloletni z partnerem zza zachodniej granicy) i EkoExport (jutro
    laczy akcje i zaczyna powazne wzrosty juz bez ŻARTóW) i sądzę, że ORCO-jeśli
    nie zaskoczy na stale dopiero w 2011???

    kroovka

  • 94. Data: 2010-10-07 16:23:22
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +63,93%
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 07 Oct 2010 17:57:24 +0200, w <7...@n...onet.pl>,
    k...@p...onet.pl napisał(-a):

    > CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====>  0,45==  -8,16%
    > EKOEXPORT-------------------1,77 zl====>  5,75+0,25 (+korekta PP)== +238,98%
    > GRUPA PSW-------------------1,00 zl====>  1,30== +30,00%
    > IMPEXMETAL------------------2,48 zl====>  4,04== +62,90%
    > ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 33,50== +28,11%
    > TECHMEX--------------------1,48  zl====>  1,95== +31,76%
    >
    > ZYSK NETTO    +63,93%,(WYNIK po 8 miesiącach)

    Gdzieś ci zginął tak rekomendowany Orzeł opony :).

  • 95. Data: 2010-10-07 16:56:33
    Od: "f...@p...onet.pl" <f...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-07 18:23, r...@k...pl pisze:

    > Gdzieś ci zginął tak rekomendowany Orzeł opony :).

    Niechce byc zlosliwy ale SZAR I ORZEL OPONY gdzies Tobie zniknely:)
    flug

  • 96. Data: 2010-10-07 19:22:22
    Od: k...@p...onet.pl

    Chłopy, miejcie odwagę nie pisać fałszywych zdań:
    zatem przytocze sklad portfela ktory na tej stronie jest omawiany od poczatku
    stycznia:

    PORTFEL NA 2010 r / kroovka/ plan to 100%z/

    PORTFEL NA 2010 ROK

    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.

    CENTROZAP------cena zakupu 0,49
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl
    ORCOGROUP------------------26,15 zl
    TECHMEX--------------------1,48 zl.

    kroowka

    Autor: k...@p...onet.pl
    Data: 4 stycznia 2010 14:22:02

    Było to 4 stycznia. Gdzie tu są przytaczane przez Was spolki?

    Nie bylo w portfelu ani SZAR ani Orzel Opony. Jeśli tego nie sprawdziliście pod
    data 4 stycznia i dalej w tym folderze, a portfel potem nie był zmieniany i nie
    BEDZIE zmieniany aż do końca roku.

    Ponadto, nie bedę komentował podobnych zaczepek.

    Trzeba rozróżnić ten portfel od tego, że poza upublicznieniem wyników tego
    portfela (a DA ON NA KONIEC ROKU 100% zysku) jeszcze czasami biore udział w
    dyskusjach o innych spółkach, mówiąc opinie ważną czasami tydzień, czasami parę
    dni. W takie spółki wkładam czasami np. 5% wolnej gotówki, by się przez rok za
    bardzo nie nudzić.

    Portfel podaje tez bez nakazu jego stosowania-to jedna z wielu tutaj mozliwych
    metod inwestowania-ja na niej zarabiam. NIKT WIECEJ NIE MUSI iść taka drogą

    Ale traktuje tu zlozone deklaracje co do wyboru spolek jako najbardziej powazne,
    nalezy pamietac ze wynikaly one z mojej oceny rynku do dnia 4 stycznia 2010.
    Pamietacie jaki mielismy kryzys? Ja podalem spolki wg mnie dajace najwieksze
    szanse sukcesu.. Nadal to podtrzymuje!!!

    Jesteście fajni, że mnie zaczepiacie. Mogłem odpowiedzieć i coś wyjaśnić-dziekuje.

    Dzisiaj juz wiem, że EEX na koniec roku nie będzie tańszy niż 8 zł., ale nie
    zdziwię się cenie 10-11 zł. ... Podobną aprecjację Grupy PSW....Orco
    oczekuję...ostatani może być nowym Immoeast...na ktorym miałem szalenstwo (jakiś
    czas temu)...

    A to, ze jestem zły na Kinga za nie odpowiadającą mi - a proponowana synergie z
    inna Jego spółką - to już mój ból i te ewentualne braki w portfelu uważam ze
    wymienione spółki nadrobią bez problemu. Nie jest to jednak argument zmiany
    składu tego tu omawianego portfela-TAKIE BYŁO ZAŁOZENIE!!!

    Kto ze mną? kto nie? -to już Wasz indywidualny wybór.

    kroovka

    > Niechce byc zlosliwy ale SZAR I ORZEL OPONY gdzies Tobie zniknely:)
    > flug

    Zatem "flug"-prosze nie mąć wody jeśli jest klarowna.

    Ale dziekuję, że napisałeś z sympatią, idąc za głosem poprzednika.

    kroovka

  • 97. Data: 2010-10-07 19:47:54
    Od: "f...@p...onet.pl" <f...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-07 21:22, k...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    >
    > PORTFEL NA 2010 ROK
    >
    > - plan to 100% zysku w skali roku
    > - portfel bez zmian skladu do konca roku.

    Dziekuje za odpowiedz:) nie mam zamiaru macic wody, chyba ze w
    mikrosferze, w ktorej nadal jestem, borsuk jak na razie prowadzi z Twoim
    impkiem:), polecam midasa i jego turboNET na przyszlosc, a Twoje
    portfele, jesli dobrze pamietam, poperam od alchemii:)

    flug

  • 98. Data: 2010-10-08 13:22:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 07 Oct 2010 21:22:22 +0200, w <7...@n...onet.pl>,
    k...@p...onet.pl napisał(-a):

    > Nie bylo w portfelu ani SZAR ani Orzel Opony. Jeśli tego nie sprawdziliście pod
    > data 4 stycznia i dalej w tym folderze, a portfel potem nie był zmieniany i nie
    > BEDZIE zmieniany aż do końca roku.

    Orła a owszem nie było, ale miał być notowany dodatkowo od 7 kwietnia :).

    "Gdybym mogl dodac nowa spolke bylby to ORZEL OPONY

    Moze bede zatem podawac tez notowania tej spolki juz jako premie tez do konca
    roku.
    -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
    -- -- -- -- -- --
    stan na 6.04.2010 wynosi 3,99 zl. ZYSK 0%
    -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
    -- -- -- -- -- --
    kroovka"

    ale przyznaję, że przyczepiłem się, bo 22 maja napisałeś:
    "nie sledze teraz juz spolki ORZEL wiec graj na niej dla wlasnej
    frajdy czy strachu."

  • 99. Data: 2010-10-17 16:37:34
    Temat: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +75,11%
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====>  0,46==  -6,12%
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====>  6,32+0,25 (+korekta PP)== +272,88%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====>  1,79== +79,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====>  4,07== +64,11%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 30,11== +15,14%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====>  1,86== +25,67%

  • 100. Data: 2010-10-17 16:41:44
    Temat: NOWY PORTFEL NA 2010 r; ZYSK NETTO 102,75%
    Od: k...@p...onet.pl

    II PORTFEL z jedna tylko nowa poza EEX spolka:

    EKO EXPORT    cena zakupu 4,45 zl   jest 6,32 plus 0,25  ZYSK  +47,64%
    MWTRADE       cena zakupu 6,40 zl    jest 16,50          ZYSK  +157,81%

    ŚREDNI ZYSK NETTO od utworzenia portfela NOWY 2010 wynosi 102,75%