  • 1. Data: 2010-01-04 13:22:02
    Temat: PORTFEL NA 2010 r / kroovka/ plan to 100%z/
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK

    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.

    CENTROZAP------cena zakupu 0,49
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl
    ORCOGROUP------------------26,15 zl
    TECHMEX--------------------1,48 zl.

    kroowka

  • 2. Data: 2010-01-05 12:56:24
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r / kroovka/ plan to 100%z/
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    k...@p...onet.pl pisze:
    > PORTFEL NA 2010 ROK
    >
    > - plan to 100% zysku w skali roku
    > - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    >
    > CENTROZAP------cena zakupu 0,49
    > EKOEXPORT-------------------1,77 zl
    > GRUPA PSW-------------------1,00 zl
    > IMPEXMETAL------------------2,48 zl
    > ORCOGROUP------------------26,15 zl
    > TECHMEX--------------------1,48 zl.
    >
    > kroowka

    a co z Twoim starym portfelem? mozesz sie nim pochwalic?

    fajnie by bylo jakbys takze podala ile akcji danej spolki kupilas.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 3. Data: 2010-01-05 14:17:44
    Od: k...@p...onet.pl

    prosze zobacz ; "Mawa czy sie uda" nieco ponizej tego watku:

    "Re: ZYSK Netto +156%; od 5.11.2008 Hossa do 31.12.2009"

    Plan min na ten rok nie mniej niz 100%.

    ale kazdy podejmuje ryzyko na wlasny koszt.

    kroovka

    PS. Ilosci oczywiscie nie moge podac bo to tylko podaje do urzedu skarbowego
    jako wynik tez tylko koncowy :-)

  • 4. Data: 2010-01-05 15:39:33
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    k...@p...onet.pl pisze:
    > prosze zobacz ; "Mawa czy sie uda" nieco ponizej tego watku:
    >

    > "Re: ZYSK Netto +156%; od 5.11.2008 Hossa do 31.12.2009"

    jak dobrze rozumie zysk liczony jest przy zalozeniu ze kupujesz do
    portfela po jednej akcji z kazdej spolki?

> [...]
    >
    > kroovka
    >
    > PS. Ilosci oczywiscie nie moge podac bo to tylko podaje do urzedu skarbowego

    oki;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 5. Data: 2010-01-05 16:27:15
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 04-01-2010 o 14:22:02 <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > PORTFEL NA 2010 ROK
    >
    > - plan to 100% zysku w skali roku
    > - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    >
    > CENTROZAP------cena zakupu 0,49
    > EKOEXPORT-------------------1,77 zl
    > GRUPA PSW-------------------1,00 zl
    > IMPEXMETAL------------------2,48 zl
    > ORCOGROUP------------------26,15 zl
    > TECHMEX--------------------1,48 zl.
    >
    > kroowka

    Równe wagi wszystkch spółek?

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 6. Data: 2010-01-06 02:03:03
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +0,69%
    Od: k...@p...onet.pl

    Dnia 04-01-2010 o 14:22:02 <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    PORTFEL NA 2010 ROK

    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====> 0,48== 0,00%
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====> 1,77== 0,00%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====> 0,93== -7,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====> 2,61== +5,24%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 27,7== +5,92%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====> 1,48== 0,00%

    ZYSK NETTO +0,69%

    Rowne wagi wszystkch spolek

    tak
    kroovka

  • 7. Data: 2010-01-07 17:13:50
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +3,61%
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK
    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====> 0,51== +4,08%
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====> 1,94== +9,60%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====> 1,03== +3,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====> 2,61== +5,24%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 27,5== +5,16%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====> 1,40== -5,40%

    ZYSK NETTO    +3,61%

  • 8. Data: 2010-01-07 22:46:00
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    k...@p...onet.pl pisze:
    > PORTFEL NA 2010 ROK
    > - plan to 100% zysku w skali roku
    > - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    > Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

> [...]
    z tego portfela to najbardziej niepodoba mi sie techmex, ale to tylko
    moje prywatne zdanie.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 9. Data: 2010-01-07 23:08:12
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    SlawcioD wrote:
    > z tego portfela to najbardziej niepodoba mi sie techmex, ale to tylko
    > moje prywatne zdanie.

    Kroovka ma chyba taką strategię, że wtopione 20% na techmexie i tak zwróci
    się na innych, a liczy na zarobienie potencjalnego 1000% na tym, nawet
    jeśli szansa mała ;)

  • 10. Data: 2010-01-08 10:26:39
    Od: "Maryjan" <m...@o...eu>

    > Kroovka ma chyba taką strategię, że wtopione 20% na techmexie i tak zwróci
    > się na innych, a liczy na zarobienie potencjalnego 1000% na tym, nawet
    > jeśli szansa mała ;)

    Witam!

    Co by nie powiedzieli malkontenci, jak ktos kupuje spolki polecane przez kroovke
    calkiem niezle na tym zarabia.
    Ekoexport to zakladana stope zwrotu 100% osiagnie juz w tym miesiacu, ale jak
    sie popatrzy na fundamenty i sprawdzi perspektywy spolki, to widac,ze jest ona
    idealnym udowodnieniem tezy, ze najwazniejszy jest pomysl, a pieniadze splyna same:)

    Pozdrawiam
    maryjan