  • 1. Data: 2010-01-04 14:13:22
    Temat: Dziwne praktyki DM BOŚ
    Od: "Bodzio" <b...@p...onet.pl>

    Czy jeszcze komuś oprócz mnie Dom Maklerski BOŚ pobrał opłatę za prowadzenie
    rachunku w grudniu jeszcze przed końcem 2009 roku?
    Ich własny regulamin stanowi, że opłaty są naliczane dopiero po zakończeniu
    miesiąca ze względu na możliwe zwolnienie z opłat dla inwestorów z odpowiednio
    dużym obrotem.
    Czy takie cuda to tylko w bossa.pl

    Bodzio

  • 2. Data: 2010-01-04 14:36:04
    Temat: Re: Dziwne praktyki DM BOŚ
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Bodzio" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zakończeniu
    > miesiąca ze względu na możliwe zwolnienie z opłat dla inwestorów z

    A sprawdziłeś za który miesiąc i po pierwsze co na to bos?