  • 1. Data: 2012-09-10 20:50:04
    Temat: [POLBANK] Uwaga na przelewy ze zdefiniowanym przyszłym terminem realizacji.
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    (dot. konta bankowości osobistej ale pewnie podobne dla niższych
    utrzymywanych sald też są tak obsługiwane)

    Dla mnie ta opcja już nie istnieje-teraz będę robił tylko przelewy w danym
    dniu lub przyszłe ale na małe kwoty, bo
    środki są od razu blokowane i nie zaliczają się w okres odsetkowy. Dodatkowo
    jeśli zlecisz przelew np. w sobotę lub niedzielę z poniedziałkową datą
    rezalizacji to od razu jest on "wykonany" i nie można go anulować i święty
    boże nie pomoże (można sobie nawet wydrukować potwierdzenie przelewu).

    Przy dużych kwotach zlecanych jako przelewy przyszłe czasami po prostu warto
    wstać wcześniej i sobie je zlecać przed pierwszą sesją...

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 2. Data: 2012-09-11 10:49:53
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Przy dużych kwotach zlecanych jako przelewy przyszłe czasami po prostu
    > warto wstać wcześniej i sobie je zlecać przed pierwszą sesją...

    hmmm o polbanku mogę powiedzieć wiele złego, ale z powyższym się nie zgodzę
    systematycznie przelewam na początku miesiąca cześć środków na rach.
    "mocno"-oszczędzający i od razu definiuję przelew "powrotny", z datą na
    koniec miesiąca, na ROR, z którego automatycznie pod koniec miesiąca
    spłacane są raty hipoteczne i karta kredytowa.
    odsetki na oszczędzającym powiększają się systematycznie - nie wiem więc
    skąd Twoje obserwacje.

    pzdr
    Piotr

  • 3. Data: 2012-09-11 17:38:10
    Od: Hakuna Matata <b...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 10 września 2012 20:50:13 UTC+2 użytkownik wromek wytnij
    napisał:
> [...]
    >

    > Przy dużych kwotach zlecanych jako przelewy przyszłe czasami po prostu warto
    >
    > wstać wcześniej i sobie je zlecać przed pierwszą sesją...

    Podobnie zadziałało mi weekendowe ustawienie dużego przelewu z datą przyszłą w BGŻ
    Optima. Środki znikły od razu z rachunku (więc zapewne nieoprocentowane), anulować
    nie można, a wykonanie dopiero w poniedziałek. Więc wolę robić na bieżąco.
    Pozdr

  • 4. Data: 2012-09-11 17:42:31
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-11 17:38, Hakuna Matata pisze:
> [...]
    nie można, a wykonanie dopiero w poniedziałek. Więc wolę robić na bieżąco.

    Nie koniecznie, na 99% u nich wskakuje data księgowania z poniedziałku.

  • 5. Data: 2012-09-12 18:56:47
    Od: Hakuna Matata <b...@o...pl>

    W dniu wtorek, 11 września 2012 17:43:11 UTC+2 użytkownik osa napisał:

    > Nie koniecznie, na 99% u nich wskakuje data księgowania z poniedziałku.

    Być może, ale środki powinny być widoczne i operacja dawać się anulować, a tego nie
    ma.