  • 1. Data: 2012-09-10 14:30:27
    Temat: Getin Online dzwoni i proponuje ...
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Zadzwonił do mnie dzisiaj telekonsultant Getinu i namówił na spotkanie w
    Home Broker na temat jakiegoś nowego konta (podobno jest ich tylko
    1000). Oprocentowane na 7% w skali roku, można wpłacać i wypłacać bez
    utraty odsetek. Warunek, by raz na 3 miesiące wpłacić dowolną kwotę -
    może być nawet złotówka. Tyle zdradził mi przez telefon.

    Przejdę się na to spotkanie, może dowiem się czegoś ciekawego. Ale to
    dopiero w czwartek. Chyba, że już ktoś z Was był i się podzieli
    informacjami.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2012-09-10 14:58:39
    Temat: Re: Getin Online dzwoni i proponuje ...
    Od: "szymek" <t...@U...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Przejdę się na to spotkanie, może dowiem się czegoś ciekawego. Ale to
    > dopiero w czwartek. Chyba, że już ktoś z Was był i się podzieli

    Nie wiem co to dokładnie za produkt, ale ja po swoim spotkaniu do Getinu ani
    OF nigdy więcej na żadne spotkanie już nie pójdę (chyba że spotkanie
    rozwiązujące umowę :-)

  • 3. Data: 2012-09-11 10:24:13
    Od: b...@g...com

    W dniu poniedziałek, 10 września 2012 14:30:28 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:

    Byłem na spotkaniu w zeszłym tygodniu. Pani przez telefon też coś mówiła o czymś jak
    wyżej. Na spotkaniu w OF proponowali mi ... pareto. I jeszcze wmawiali, że to produkt
    dopiero od miesiąca w ofercie. W pakiecie można było otworzyć lokatę na nawet 22% -
    wszystko zależało od kwot.

    KB

  • 4. Data: 2012-09-12 13:55:40
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-09-11 10:24, b...@g...com pisze:
> [...]
    produkt dopiero od miesiąca w ofercie. W pakiecie można było otworzyć lokatę na nawet

    A coś więcej? Chciałbym być "uzbrojony" w widzę, zanim zaczną mnie
    namawiać ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2012-09-13 08:33:03
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-09-13 00:05, Krystek pisze:

    > I to jest (to) konto z możliwością wpłacania i wypłacania bez straty
    > odsetek oprocentowane na 7% w skali roku?

    A co to za różnica? Ważne żeby mieć przy biurku delikwenta z długopisem
    w dłoni zbałamuconego do podpisania wszystkiego co mu się położy przed
    nosem. :-) Taka nowa technika pozyskiwania.
    Wiem... To jest bardzo uczciwe, moralne i w żaden sposób nie narusza
    wysokich standardów stosowanych w "instytucjach zaufania publicznego" ;-)

  • 6. Data: 2012-09-13 23:50:21
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-09-13 08:33, z pisze:

> [...]
    > Wiem... To jest bardzo uczciwe, moralne i w żaden sposób nie narusza
    > wysokich standardów stosowanych w "instytucjach zaufania publicznego" ;-)

    No to już wiem. Pierwszy produkt, który chcieli mi polecić w Home Broker
    to Getinowe IKE (a jakże) - konto z wpłatami na 10 lat. Nie
    skorzystałem, więc konsultant-doradca drążył temat. Zaproponował mi coś
    takiego jak Obligacja 40 m-cy "Bezpieczny zysk". Opłata 1,9% za
    zarządzanie rocznie od zgromadzonego kapitału ubezpieczonego w Open Life
    TU. Stopa zwrotu to niby 7-8% rocznie. Wypłata wypracowanych odsetek co
    kwartał, które mogą powiększyć kapitał podstawowy. Do tego można
    otworzyć lokatę na 6,2% czy 6,3%.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/