  • 1. Data: 2012-09-10 20:43:09
    Temat: Lokata idealna plus - w Idea Banku
    Od: m...@i...pl

    Witajcie,

    Otrzymałem propozycję jak w tytule - dostałem nawet regulaminy, ale nie do końca
    rozumiem. Może ktoś też to przeglądał i podpowie, gdzie szukać haczyka.

    Lokata ta jest to połączenie lokaty bankowej oprocentowanej 0.1% - kapitał jest
    wypłacany po zakończeniu przez bank, środki są gwarantowane przez BFG. Dalej mamy
    ubezpieczenie na życie, ale nie wiem, w jakich proporcjach odbywa się podział.

    Michał

  • 2. Data: 2012-09-10 20:56:00
    Temat: Re: Lokata idealna plus - w Idea Banku
    Od: Zybstar <d...@i...eu>

    W dniu poniedziałek, 10 września 2012 20:43:10 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
> [...]
    ubezpieczenie na życie, ale nie wiem, w jakich proporcjach odbywa się podział.

    https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups=#!
    topic/pl.biznes.banki/lAGq3AvCWKc

    Haczyka chyba nie ma, oferta wydaje się uczciwa i dość dobra, o ile nie najlepsza na
    rynku (dla wybranych) Ja jednak nie skorzystałem bo nie chcę mrozić kasy na 12 mies.

  • 3. Data: 2012-09-10 21:54:17
    Od: m...@i...pl

    Ja widzę - po bliższym przeczytaniu regulaminów - jedną niewiadomą. Chodzi o opłatę
    dla funduszu w wysokości ok. 1.4% pobieraną z zysku z lokaty. Sama lokata jest
    oprocentowana na 0.1%, czyli w jaki sposób ta opłata zostanie pobrana z zysku jeśli
    ten zysk nie będzie na tyle duży, aby ją pokryć?

  • 4. Data: 2012-09-10 22:48:48
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    http://samcik.blox.pl/html

  • 5. Data: 2012-09-10 23:24:19
    Od: m...@i...pl

    Widziałem blog Samcika - ale tak jest tylko informacja, że niby ten zwrot w umowie
    jest chociaż z liczb nie wynika...

  • 6. Data: 2012-09-10 23:38:45
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

> [...]
    > Dalej mamy ubezpieczenie na życie, ale nie wiem, w jakich proporcjach odbywa

    Przeczytaj wątek 'dzwoni pan z idea banku....', tam masz wyliczenia co i jak.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 7. Data: 2012-09-10 23:39:39
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 września 2012 23:24:19 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
    > Widziałem blog Samcika - ale tak jest tylko informacja, że niby ten zwrot w umowie
    jest chociaż z liczb nie wynika...

    W tym banku, jeżeli coś jest niejasne to wiadomo, na czyją korzyść zostanie na końcu
    zinterpretowane :)