  • 1. Data: 2012-09-10 15:13:06
    Temat: Re: czy Idea Bank zmienia odnawialność lokat?
    Od: "Jacek" <J...@b...pl>

    >Czy spotkaliście się z sytuacją w której lokata zalożona w idea banku

    Ja miałem taką przygodę, że (w skrócie):
    - pewne lokaty dobiegały końca
    - zaproponowano mi ich zakończenie i ulokowanie na 18m bezbelkowcach
    - wydałem taką dyspozycje
    - Idea Bank dowolnie rozdzielił lokaty na 15m i 18m

    Czyli nie wykonał mojej dyspozycji tylko wg ich widzimisie

    Ten bank trzeba bardzo dokładnie kontrolować. Wyglądaja jak by mieli system
    transakcyjny w Excelu.

  • 2. Data: 2012-09-10 15:36:02
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <J...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ten bank trzeba bardzo dokładnie kontrolować. Wyglądaja jak by mieli
    > system transakcyjny w Excelu.

    Twoje stwierdzenie może być bardzo bliskie prawdy :)

    Mi jeszcze nie udało się uzyskać efektu, żeby lokata przedłużona
    przez konsultanta była nieodnawialna i miała ten sam rachunek
    do zwrotu środków, co lokata źródłowa. Mimo, że pan z którym
    rozmawiam, za każdym razem zapewnia mnie, że tak będzie.

    Albo "wychodzą mu" odnawialne, albo numer rachunku do zwrotu
    jest mi kompletnie nieznany (nie mój). Tak czy owak, zawsze
    poprawiam po panu :)