  • 21. Data: 2005-12-16 10:11:04
    Temat: Re: PKO BP podnosi oplaty i prowizje - szok pozytywny
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Flashka <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > a ja mam złote konto i nic nie płacę za przelewy

    ..a mój tato jest stłarzakiem i m sikafkę i może sikać ! ;)

  • 22. Data: 2005-12-16 21:58:39
    Temat: Re: PKO BP podnosi oplaty i prowizje
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > a przewidzieli że zamkne u nich konto, a takich jak ja może byc więcej?

    No to będą musieli odjąć z tego planowanego zysku
    208zł minus koszty prowadzenia mojego rachunku,
    zamknięcie konta to wciąż u nich operacja niestandardowa,
    'domykanie' trwało niemal godzinę ...

  • 23. Data: 2005-12-17 02:31:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Dec 2005 07:46:52 +0000 (UTC), Kamil Jońca wrote:
    >osoba podpisana: J.F <j...@p...onet.pl>
    >[..]
    >
    >Niech mnie ktoś poprawi: Czy nie właśnie to robi KIR ?

    KIR idzie o krok dalej - sumuje w danej sesji ile bank przelewow
    wyslal, ile jemu wyslano - i wychodzi z tego jedno saldo
    do uregulowania na linii bank-KIR. Nie ma potrzeby robic przelewow
    bank-bank [kazdy z kazdym]

    Pomysl KIR ogolnie jest bardzo dobry .. tylko czy w dobie elektroniki
    w ogole potrzebny ? A utrzymanie izby kosztuje.

    J.

  • 24. Data: 2005-12-17 08:41:23
    Od: MacGregor <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Pomysl KIR ogolnie jest bardzo dobry .. tylko czy w dobie elektroniki
    > w ogole potrzebny ? A utrzymanie izby kosztuje.

    I tak ktoś musi to robić. O ile rozliczenia robią się automagicznie, to
    zawsze są jakieś sytuacje, że człowiek jest potrzebny.
    Poza tym w bankach to ludzie decydują o pieniądzach a nie automaty,
    czasami trzeba wstrzymać/przyśpieszyć jakąś transakcje...
    Tak czy inaczej, ktoś musi to robić, żeby było efektywniej, niż
    rozliczenia każdy z każdym załatwiane na poziomie banków.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 25. Data: 2005-12-17 13:38:55
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "S.T."
    > No to będą musieli odjąć z tego planowanego zysku
    > 208zł minus koszty prowadzenia mojego rachunku,
    > zamknięcie konta to wciąż u nich operacja niestandardowa,
    > 'domykanie' trwało niemal godzinę ...

    juz dwa razy zamykalem konto w pkobp - pierwszy raz
    ze 20 lat temu, a drugi raz w tym roku jak znudzila mi sie zabawa
    z testowaniem pko-inteligo. Nie ma z tym namniejszego problemu.

    Piszesz polecenie zeby zamknac rachunek a reszte z rozliczenia
    - ok 20 zl :-) - przelac na podane konto w innym banku.
    na kopii pisma bierzesz potwierdzenia i koniec
    *** blad ***