  • 11. Data: 2005-12-15 09:23:32
    Temat: Re: PKO BP podnosi oplaty i prowizje - szok pozytywny
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@f...org> napisał w wiadomości
    news:20051215063701.57AB.8.NOFFLE@localhost.localdom
    ain.local...

    > Złożone wcześniej niż 2 godziny przed zamknięciem sesji KIR - 15 gr.
    > Złożone wcześniej niż 1 godzinę przed zamknięciej sesji KIR - 30 gr.
    > Złożone w ciągu ostatniej godziny przed zamknięciem sesji KIR - 45 gr.

    Masz nieaktualne dane ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 12. Data: 2005-12-15 09:41:00
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    k...@p...onet.pl wrote:
    > Co do mbanku, to moze faktycznie nie da sie porownac tego 50gr za przelew, choc
    > ordynarnosc z jaka mowili wszedzie ze sa za darmo, ze uklad z klientem jest
    > uczciwy, ze zadnych oplat marmurkowych - to wszystko sprawilo, ze pozostal spory
    > niesmak. Choc racja, ze glownie pewnie w oczach studentow, ktorzy kazde 50gr
    > licza. Klienci zamozniejsi posiadajacy konta w mbanku pewnie tego nawet nie
    > zauwazyli.

    Studentem nie jestem, zarobki też mam nienajgorsze, a zauważyłem
    wprowadzenie tych opłat. I właśnie dzięki temu posunięciu VW Bank
    zarabia teraz na mnie a w mBanku trzymam jedynie symbolicznego grosza na
    eMax'ie.

    reik.

  • 13. Data: 2005-12-15 09:55:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "MacGregor" <m...@p...onet.pl> writes:

    > Masz nieaktualne dane ;-)

    A jakie sa aktualne?

    MJ

  • 14. Data: 2005-12-15 09:57:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> writes:

    > Niesmak to jedno, ale pieniadze to drugie.

    Taaa, kiedys sie wydawalo, ze moze bedzie jakis wybor, typu "wyzsze
    odsetki, ale i wieksza oplata za prowadzenie konta albo nizsze i jedno
    i drugie". Albo "oplata od kazdej operacji albo ryczaltowa oplata za
    konto"...

    A teraz mamy zerowe odsetki, coraz wieksza oplate ryczaltowa i coraz
    wieksze oplaty od pojedynczej operacji...

    MJ

  • 15. Data: 2005-12-15 10:20:44
    Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl>

    > Tylko do końca roku.

    promocja i prowadzenie konta przez 6 miesiecy gratis

    pozdr

  • 16. Data: 2005-12-15 12:06:57
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    > A jakie sa aktualne?

    Niższe, ale nie mogę powiedzieć jakie ;-(
    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 17. Data: 2005-12-15 18:56:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Dec 2005 13:06:57 +0100, MacGregor wrote:

    >Niższe, ale nie mogę powiedzieć jakie ;-(

    Tak apropos .. czy KIR jeszcze jest potrzebny ?

    Odkad pieniadz przestal byc papierowy, a teleinformatyzacja wdrozona,
    to nie widze problemow zeby bank X sporzadzil listy przelewow
    wedlug bankow odbiorcow, rozeslal elektronicznie, wykonal w
    NBP tych pare setek przelewow na konta innych bankow
    "przelewy zbiorcze wedlug listy nr ..."

    NBP bedzie nieco klal, ale chyba jego komputery
    sa w stanie obrobic tych ok 100tys przelewow dziennie :-)

    J.

  • 18. Data: 2005-12-15 21:33:47
    Od: k...@p...onet.pl

    > Nie licz na to. Przecież wyraźnie jest tam napisane:
    > "Koszty banku maja wzrosnąć w niewielkim stopniu, co spowoduje, że
    > niemal cała dodatkowa kwota prowizji zwiększy wynik z działalności
    > bankowej i wynik brutto w 2006 r."
    >
    > A zatem nastawili się na maksymalizację zysku.

    Wiem, widzialem to zdanie. Tak tylko sobie marze i staram sie pchnac PKO BP tym
    skoromnym postem w dobrym kierunku... ;))

    Pozdrawiam,
    Karciarz

  • 19. Data: 2005-12-16 07:46:52
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Dec 2005 19:56:31 +0100,
    osoba podpisana: J.F <j...@p...onet.pl>
    napisała:
    [..]
> [...]
    > wedlug bankow odbiorcow, rozeslal elektronicznie, wykonal w
    > NBP tych pare setek przelewow na konta innych bankow

    Niech mnie ktoś poprawi: Czy nie właśnie to robi KIR ?
    KJ

    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.
    (see also Computer).

  • 20. Data: 2005-12-16 08:29:29
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > napisała:
    > [..]

    > Niech mnie ktoś poprawi: Czy nie właśnie to robi KIR ?

    Tak, coś takiego :-)

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor