  • 1. Data: 2005-12-14 20:08:12
    Temat: Czeki Western Union
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    Witam!

    Może się komuś przyda. Byłem dziś w BPH żeby zrealizować dwa czeki z BidPaya
    wystawione na blankietach Western Union. Dwadzieścia minut stania w kolejce,
    piętnaście minut czekania na faks i wyszedłem z pieniędzmi w ręku. Szybko,
    tanio (zapłaciłem 10zł za te dwa czeki), czyli w skrócie - bez inkasa.
    Gdyby komuś robili problemy ze skupem takiego czeku, to trzeba mówić, żeby
    przefaksowali go do centrali. Po paru minutach jest odpowiedź i mamy kasę :)
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 2. Data: 2005-12-15 06:32:47
    Temat: Re: Czeki Western Union
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Maciej Wójcik <wmaciej@.n.o.post.s.p.a.m.pl> wrote:
> [...]
    > takiego czeku, to trzeba mówić, żeby przefaksowali go do centrali. Po
    > paru minutach jest odpowiedź i mamy kasę :)

    Możesz powiedzieć w którym dokładnie oddziale byłeś, to się tam przejdę
    i spróbuje zrealizować swój. I gdzie jest ta centrala, ew fax do niej?

    Acha i czy wypłacili Ci w dolarach, bo złotówek ja nie chcę bo strasznie
    zły kurs teraz.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 3. Data: 2005-12-15 14:22:36
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Możesz powiedzieć w którym dokładnie oddziale byłeś, to się tam przejdę
    > i spróbuje zrealizować swój. I gdzie jest ta centrala, ew fax do niej?
    Aleja Jana Pawła II 23.
    Centrala Cię nie interesuje. Oni znają stosowne numery faksu ;)

    > Acha i czy wypłacili Ci w dolarach, bo złotówek ja nie chcę bo strasznie
    > zły kurs teraz.
    Wziąłem w złotówkach, bo kwota niewielka. A że kobieta w kasie coś mówiła,
    że nie ma drobnych $, to poszedłem jej na rękę.
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 4. Data: 2005-12-15 14:55:20
    Od: Miernik <m...@f...org>

    > Aleja Jana Pawła II 23.

    Miasto?

  • 5. Data: 2005-12-15 15:11:10
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Miasto?
    Auć. Byłem pewny, że napisałem w pierszym poście. Jednak pamięć - rzecz
    zawodna ;)
    Warszawa
    --
    Pozdrawiam,